1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is important to know your…

"It is important to know your own limits."

Překlad:Je důležité znát svoje vlastní meze.

September 24, 2016

5 komentářů

Řazeno od nejlepšího vlákna

rejlmen

Nedalo by se: Je důležité znát svá vlastní omezení.?

September 24, 2016

Nemesis_NaR

"omezení" je především "limitation", ale je to na hraně, možná by se to dalo uznat.

June 23, 2017

39720

Není mně úplně jasné, proč je ve větě výraz "your", tedy tvoje. Protože české svoje se vztahuje k mluvčímu (ev. podmětu). Tedy když to říkám já, očekávala bych tam "my". A nebo potom celou větu postavit jinak, např. Musíš znát svoje vlastní meze - doufám, že překlad: "you have to know your own limits" by byl správně. Předem děkuji za vysvětlení.

December 15, 2016

Nemesis_NaR

Protože české svoje se vztahuje k mluvčímu (ev. podmětu). Tedy když to říkám já, očekávala bych tam "my"

Říkám to já, ale říkám to jako obecně platnou poučku, nevztahuju to ke mně. Tomu, komu to říkám, je jedno, jestli já znám moje vlastní meze, on potřebuje znát ty svoje...

Jinak věta "You have to know your own limits" je samozřejmě v pořádku.

June 23, 2017

Daku_

Jak bych teda přeložila JE důležité aby jsi znal své vlastní limity?

September 1, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.