Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"It is important to know your own limits."

Překlad:Je důležité znát svoje vlastní meze.

před 1 rokem

4 komentáře


rejlmen
rejlmen

Nedalo by se: Je důležité znát svá vlastní omezení.?

před 1 rokem

Nemesis_NaR

"omezení" je především "limitation", ale je to na hraně, možná by se to dalo uznat.

před 1 rokem

39720
39720

Není mně úplně jasné, proč je ve větě výraz "your", tedy tvoje. Protože české svoje se vztahuje k mluvčímu (ev. podmětu). Tedy když to říkám já, očekávala bych tam "my". A nebo potom celou větu postavit jinak, např. Musíš znát svoje vlastní meze - doufám, že překlad: "you have to know your own limits" by byl správně. Předem děkuji za vysvětlení.

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Protože české svoje se vztahuje k mluvčímu (ev. podmětu). Tedy když to říkám já, očekávala bych tam "my"

Říkám to já, ale říkám to jako obecně platnou poučku, nevztahuju to ke mně. Tomu, komu to říkám, je jedno, jestli já znám moje vlastní meze, on potřebuje znát ty svoje...

Jinak věta "You have to know your own limits" je samozřejmě v pořádku.

před 1 rokem