"I am five years old."

Translation:Мені п'ять років.

September 24, 2016

5 Comments


Kvaz1r

є сумніви що відповідь "Мені п'ять" коректна. Це також може бути відповіддю на питання "Скільки вам штук". Тому без контексту неможливо визначити чи коректна ця відповідь. Я прав ?

July 29, 2017

Kvaz1r

є сумніви що відповідь 'Мені п'ять' коректна. Мені п'ять може бути відповіддю на питання "Скільки вам штук<<...>>". Тому без контексту неможливо визначити чи коректна ця відповідь. Я прав?

July 29, 2017

Kvaz1r

є сумніви що відповідь 'Мені п'ять' коректна. Мені п'ять може бути відповіддю на питання "Скільки вам штук<<...>>". Тому без контексту неможливо визначити чи коректна ця відповідь. Я прав?

July 29, 2017

chleb3212

writing 5 in stead of five can hardly be a mistake. I find this programme increasingly unflexible.

December 17, 2017

ScottWilli909480

Мене/мені... What is the difference?

September 12, 2018
Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.