1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want marriage and a family…

"I want marriage and a family."

Fordítás:Házasságot és családot akarok.

February 11, 2014

29 hozzászólás


baggio.funk

Az "en akarok hazasodni" moert nem jó?


Fanni32

Nem tudom de nekem se fogadta el


ShypyStell

Azèrt mert a helyes fordítás, h "Meg akarok házasodni (I want marriage) ès családot akarok (and family)...biztos azèrt nem fogadta el,mert kimaradt a család.


Botond603095

Hol van a család benne


Asdlolgodxqt

Engem az érdekelne hogy miért nem fogadja el a helyes választ


Unauna1

Lefoglalja a családalapítási vágy.


olmik

Csak azt fogadja el


Dodori0312

Khmm... "...Éj femili" ???


krumplika

szórend - sorrend.....no comment


nkatika

a házasság elé miért nem kell "a"?


Pelyhi

A házasságot akarok kötni miért nem jó?


fanna42

Az "én egy házasságot és egy családot" miért jó?


IchiruKira

mert sajnos szó szerinti fordításban van nem értelem szerintiben ha megnézed "Meg akarok hazasodni és csaladot" magyarul én még hozzá raktam volna hogy alapitani vagy valami de úgy nem hiszem hogy elfogadná


markusz19

Ezt nem ertem .. Mi ez hogy nem fogadja el az ekezet nelkuli irast..?????


GBA222

Nekem elfogadja de ha egynel tobbet hibazol akkor eletet von le


IchiruKira

csak ha egybe akarod letudni menj feladatonként és akkor nincs élet


adamkoo1

Nösűlni akarok és családot miért nem jó ?


USA540392

"feleséget és családot akarok,,az miért nem jó?


wyqtor

English speaker here learning Hungarian ... can anyone explain when to use 'akarok' and when 'akarom'? I used 'akarom' here and it was marked wrong.


JuditBondar

Well, I hope I can help you. We have two kinds of verb conjugation, objective and subjective. The objective conjugation is generally used with definite object (1), and the subjective conjugation is used with an indefinite object (2) or when there is no object (3).
(1) A házasságot és a családot akarom. (It's like if you have to choose from two option, you say I don't want the first option, I want the marriage and the family.)
(2) Házasságot és családot akarok. (This is the one here.)
(3) Akarok. (It sounds a bit odd just to say "Akarok.", but maybe if somebody asks you that "Do you want to come?" - "Akarsz jönni?" you can answer "Akarok." as you say "Yes, I do." )
Here you can find a table of conjugations.


karak74

It is a very good explanation. Several Hungarian men should have read this.


Viet9722

Miért használunk a t (pl. házasságot, családot, almát valami halat) is kellet egy tárgyat használni?


plicherlevo

Na jo ez mar egy kicsit fura


johalasz46

Hmmm. Akarni sok mindent lehet! Inkább "szeretnék" volna a finomabb forditás.


deejani

Sziasztok. Csak olyat akarok kerdezni, ha.vegigert az ember az osszes feladaton, akkor mi.van utana? Egyre.gyorsabban kene megoldani a feladatokat vagy mi a teendo?


johalasz46

Helló! Ezt én sem tudom, érdekes kérdés. Viszont a jó pap is holtig tanul! Vagyunk mi már olyan szinten, hogy mindent tudunk angolból??? Még a múlt és jövő időket sem tanultuk eddig, sem az óhajtást, sem a feltételes módot, stb-stb...hajjaj! Ha minden jól megy (?), még van hozzá 30 évem...-- H.J.------


deejani

Szia! Persze van mit tanulni, csak igazabol jok a leckek es ebbol johetne.meg boven. :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.