1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nincs ma óránk."

"Nincs ma óránk."

Fordítás:We have no class today.

February 11, 2014

8 hozzászólás


Poppenet

we do not have a lesson today nem lehet jo?


hajnalgyongyver

Én sem értem,miért kell többesszámba tenni a"lesson"-t.


rita01020304

most a "class"-on van a practice.


Touwer73

a "not" miért nem jó? we have not class today


Handsuplaci

Önmagàban szerintem a 'have not=haven't nem jó a mondatodban mert 'csak' segédige, kellene utàna egy ige.

Pl. Do not(don't) forget ...


Vica58

"We haven't got class today "Ez nem jó??


Zsanett428554

Miert nem kell a do?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.