Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"He is an officer."

Translation:Ő tiszt.

0
4 years ago

5 Comments


dorinka85

Az officer,nem irodai dolgozót jelent?

3
Reply1 year ago

fszucs

He is an officer - Lehet, hogy én nézek túl sok filmet, de az "officer" inkább a rendőrtiszt, nem?

2
Reply4 years ago

Petmaestro

Az "officer" a hivatalnok, közhivatalnok mellet azt is jelenti, hogy tiszt, katonatiszt.

2
Reply3 years ago

szekeres.b

Nem :-)

0
Reply4 years ago

Ashley_Swan

Nyomozonak is fordítják el kellett volna fogadnia

0
Reply1 year ago