A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He is an officer."

Fordítás:Ő tiszt.

0
4 éve

5 hozzászólás


dorinka85

Az officer,nem irodai dolgozót jelent?

3
Válasz1 éve

fszucs

He is an officer - Lehet, hogy én nézek túl sok filmet, de az "officer" inkább a rendőrtiszt, nem?

2
Válasz4 éve

Petmaestro

Az "officer" a hivatalnok, közhivatalnok mellet azt is jelenti, hogy tiszt, katonatiszt.

2
Válasz3 éve

szekeres.b

Nem :-)

0
Válasz4 éve

Ashley_Swan

Nyomozonak is fordítják el kellett volna fogadnia

0
Válasz1 éve