"De vrouw eet rijst."

Vertaling:The woman eats rice.

February 11, 2014

6 opmerkingen


cobyadelaar

Waarom de ene keer eat en de andere keer eats

March 1, 2014

Lavinae

Kijk hier voor de grammaticale uitleg :)

In de verbuiging van het werkwoord in de tegenwoordige tijd komt er voor de 3e persoon enkelvoud vaak een -s achter.

March 1, 2014

marcvanhalteren

de ene keer women de andere keer woman

February 2, 2015

Lenkvist

'Women' betekent 'vrouwen'. 'Woman' betekent 'vrouw'.

February 2, 2015

jannienadine

goed uit gelegd

May 16, 2019

godenieuwe

5x goed geschreven en gaat niet verder.

July 28, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.