Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"De vrouw eet rijst."

Vertaling:The woman eats rice.

1
4 jaar gelden

4 opmerkingen


cobyadelaar

Waarom de ene keer eat en de andere keer eats

7
Reageer4 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

Kijk hier voor de grammaticale uitleg :)

In de verbuiging van het werkwoord in de tegenwoordige tijd komt er voor de 3e persoon enkelvoud vaak een -s achter.

8
Reageer4 jaar gelden

marcvanhalteren

de ene keer women de andere keer woman

3
Reageer3 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

'Women' betekent 'vrouwen'. 'Woman' betekent 'vrouw'.

2
Reageer3 jaar gelden