1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "De vrouw eet rijst."

"De vrouw eet rijst."

Vertaling:The woman eats rice.

February 11, 2014

10 opmerkingen


cobyadelaar

Waarom de ene keer eat en de andere keer eats


Lavinae

Kijk hier voor de grammaticale uitleg :)

In de verbuiging van het werkwoord in de tegenwoordige tijd komt er voor de 3e persoon enkelvoud vaak een -s achter.


AllDiffere

Ik eet I eat Hij eet He eats Omdat het over iemand anders is


marcvanhalteren

de ene keer women de andere keer woman


Lenkvist

'Women' betekent 'vrouwen'. 'Woman' betekent 'vrouw'.


jannienadine

goed uit gelegd


LooKieLearning

de ene keer de e de andere keer de a in women en ook zonder punt en hoofdletter is fout

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.