1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Jongens eten rijst."

"Jongens eten rijst."

Vertaling:Boys eat rice.

February 11, 2014

9 opmerkingen


xxxKayleigh

wanneer moet er een s achter en wanneer niet?


Lavinae
Mod

Er staat een -s achter 'boy' omdat dat de meervoudsvorm is. Dus één jongen is een 'boy' en meerdere jongens zijn 'boys'. In verreweg de meeste gevallen komt er een -s achter wanneer het om het meervoud gaat. :)


ChimenedeM

Als het meervoud is


Pazra526

Bij she/he/it regel


Quincey175428

Boy=jongen en boys=jongens


ijstovernaar

the boys eat rice


aaya010

waneer moet er een s achter eat en wanner niet


isabellekwa

Bij he/she/it moet er een s achter. Bij mij op school noemen ze dat de shit-regel.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.