"Jongens eten rijst."

Vertaling:Boys eat rice.

4 jaar gelden

5 opmerkingen


xxxKayleigh

wanneer moet er een s achter en wanneer niet?

4 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

Er staat een -s achter 'boy' omdat dat de meervoudsvorm is. Dus één jongen is een 'boy' en meerdere jongens zijn 'boys'. In verreweg de meeste gevallen komt er een -s achter wanneer het om het meervoud gaat. :)

4 jaar gelden

ChimenedeM

Als het meervoud is

3 jaar gelden

MarijeKlaver

hij he, she en it

1 jaar gelden

Quincey175428

Boy=jongen en boys=jongens

2 jaar gelden

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.