"It is possibly a bear."

Çeviri:O muhtemelen bir ayıdır.

4 yıl önce

35 Yorum


EmrahKahya

O muhtemelen bir ayı cevabı doğru olmaz mı? Kabul etmedi çünkü.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu alternatif eksik olmus. ama buradan eksiklikleri yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanıyoruz. İyi dersler!

comment/1416077

4 yıl önce

shoutlove

be aynen öyle yazdım kabul etti

3 yıl önce

anadolukartal

bende

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Benim Redhouse sözlüğümde "muhtemelen" "probably" demek, "possibly" değil.

2 yıl önce

ozleyen

Allah aşkına bu cümleyi kaldırın sürekli bear ı beer olarak görüp sonradan farkediyorum (=

4 yıl önce

SibelYasal

bir ayı olması mümkün niye olmasın

3 yıl önce

SrznKrc

bende aynı şeyi yazdım kabul etmedi

9 ay önce

headbang1

belki bir ayı olabilir kabul edilmeliydi

3 yıl önce

yucehunkar

onun ayı olması mümkün

3 yıl önce

zisanboler

Probably olmaz mı?

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Yes I think "probably" is the correct translation but I gave up reporting it and commenting (e.g. see my comment above) that as I got bored with repeating it over and over again. Dear mods - if you agree please change it. If I and Redhouse are wrong please can you explain why.

2 yıl önce

Gokay437523

Absolutely

2 yıl önce

dilanbatur

büyük ihtimal ile muhtemelen aynı şey değil mi

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"possibly" "büyük ihtimal" DEĞİL.

2 yıl önce

Fatih789817

bu muhtemelen bir ayı neden olmaz ki

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Çunkü "muhtemelen" "probably" demek.

"Muhtemelen" "possibly" DEMEZ.

2 yıl önce

kaltuner

O bir ayıdır muhtemelen. kabul edilmesi gerekir.

2 yıl önce

FurkanGlle1

Possibly ismi nitelemis mi?

2 yıl önce

mrtyklmz

onun bir ayı olması mümkün dedim ama mümkün genelde kabul görmesi gerekli değilmi

2 yıl önce

SiriusBlack99

Hahah komik cümld

2 yıl önce

EmineGamze6

Ayi olmasi imkanli cevirisi dogru degil midir? Cunku bu ceviriyi yazdim ve bana "ayi olmasi olasi" dedi. Ayni sey bence.

1 yıl önce

fratbilgi1

Ayı sensin

1 yıl önce

fratbilgi1

??

1 yıl önce

Pnar348879

Bir ayı olması mümkün muhtemel aynı şey

1 yıl önce

mustafa171303

obelki ayı yazdım olmadı

1 yıl önce

Yusufptgl1

muhtemelen yerine ''belki'' kelimesi de kullanılabilmelidir

11 ay önce

TolgaTurga1

olasılıkla muhtemelen kelimesi ile aynı anlama gelir.

11 ay önce

Aybike169252

Of ya bu belki bir ayı yazdım yanlış dedim Aynı anlama geliyor

9 ay önce

Aybike169252

Muhtemelen in İngilizcesi Probably

9 ay önce

Mustafatos743389

O yerine bu dedim kabul edilmesi lazımdı

9 ay önce

NilferAKGL

mümkün ve olası aynı anlama gelir ikisi de kabul edilmeliydi. Sadece olası kabul ediliyor

7 ay önce

-PJM-

"O belki bir ayıdır." raporladım.

3 ay önce

TuluOrhanA

Onun bir ayı olması mümkün dedim. O da bana Onun bir ayı olması olası doğru dedi. Sanki Mümkün ile Olası orada aynı aynı şey değil de...

1 yıl önce

AbdullahAn2

Ha ayi ha bira ... :)

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.