"Aboyisachild."

Fordítás:A fiú az egy gyerek.

4 éve

17 hozzászólás


OldAkita

Ha az a helyes fordítás hogy " A fiú az egy gyerek", akkor miért nem The boy...-al kezdődik a mondat?

4 éve

turulmadar71

Mert az angol nyelv primitív,néha ők sem igazán értik egymást pontosan.

4 éve

Vargajzsef1

van benne valami :)

4 éve

Szu-szi
Szu-szi

Ja

4 éve

TasknKissv1

Én is ezt kérdezem.

1 hónapja

dori.szabo

Sztem a mondat így kezdődne: The boy .... A boy is a child helytelen!

4 éve

voloferenc

Egy fiú gyermek.

4 éve

LnrtDra4

De ugyanazt írta lé a javításba amit én is lefordítottam a feladatba!!!

1 éve

CsongorTth1

Ez értelmetlen!!

1 éve

bb.bocs

lassítvas úgy mondja hogy theynek hallatszik az a :) :D gyorsan jól hangzik...

4 éve

AndrsNmeth5

Én egy fiú gyerek-et írtam, elfogadta, sztem sokkal természetesebb.

4 éve

turulmadar71

Én majdnem hat éve élek Angliában,hosszabb new yorki,és keleti parti kitérőkkel,tehát elég széleskörű Angol-ismerettel rendelkezem,amik nem a természetességet,hanem az angol nyelv fejletlenségét igazolják. Ez tény számomra,holott otthonról én is hatalmasnak éreztem az Angol kultúrát. Shakespeare Rómeó és Júliája nulla a Magyar fülnek angolul... Nekünk csak magyarra átköltve szép. Az átlag angol (98%) nem is érti,ismeri az akkori nyelvezetet. Valószínűleg pont primitívsége miatt terjedt el. Nekünk azért nehéz, mert silány,értelmezhetetlen a magyarhoz képest.

4 éve

TamsSzolno2

Mi más lenne???

1 éve

SzCsTunde

Easy!

1 éve

Boldog2

English is a most primitive language

8 hónapja

Solt101

Ennek a mondatnak mi az értelme? Annak legalább lenne hogy "Egy fiú még gyermek" vagy is még nem férfi ! Na ennek van már értelme. Ezt természetesen nem fogadta el! Nagyon jó! ????? :-(( Pont teszt írásnál Kösz!

2 hónapja

ultis1

A gyerek fiú miért nem jó?

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.