"Ta dívka má sukně."

Překlad:The girl has skirts.

před 2 roky

6 komentářů


FilipKarda

"This" tam by nemuze? Muselo by tam byt v cestine "tahle" misto "ta"? Dekuji za odpoved

před 2 roky

Karoliina765050

Spravne, 'this girl' uz znamena 'tato divka'.

před 9 měsíci

katerina14514

Proč skirts a ne skirt

před 1 rokem

lCrajeffed

Preco sukne a nie suknu? No lebo mnozne cislo. Sukne. The skirts

před 1 rokem

Havro2

Protože množné číslo :)

před 11 měsíci

filipGluch

Protože ,,sukně,, a ne sukni.

před 10 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.