1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Avrupai ayakkabılar mükemmel…

"Avrupai ayakkabılar mükemmel!"

Çeviri:The European shoes are perfect!

February 11, 2014

9 Yorum


Hey_Jo

European shoes are awesome seklinde kullanilamaz midir?


piyanisteto

Kullanılabilir. Daha çok "harika" anlamına yakındır.


AbdullahFu5

The shoes perfect that made in Europe olmaz mı ?


nondesuka

European style dhoes?


ASPAVAN

European shoes are wonderful ???


cetiner1

continental shoes are perfect yazdım kabul edilmedi continental avrupai anlamındadır. tekrarakın isterseniz


cetiner1

continental shoes are perfect yazdım kabul edilmedi continental avrupai anlamındadır. tekrarakın isterseniz


metin334

Avrupai nedir ya? İlk defa duydum


nihal474595

Cümle cok bozuk gibi geliyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.