Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Avrupai ayakkabılar mükemmel!"

Çeviri:The European shoes are perfect!

0
4 yıl önce

8 Yorum


Hey_Jo

European shoes are awesome seklinde kullanilamaz midir?

0
Cevap ver4 yıl önce

piyanisteto

Kullanılabilir. Daha çok "harika" anlamına yakındır.

0
Cevap ver3 yıl önce

nondesuka

European style dhoes?

0
Cevap ver3 yıl önce

ASPAVAN

European shoes are wonderful ???

0
Cevap ver3 yıl önce

AbdullahFu5

The shoes perfect that made in Europe olmaz mı ?

0
Cevap ver3 yıl önce

cetiner1

continental shoes are perfect yazdım kabul edilmedi continental avrupai anlamındadır. tekrarakın isterseniz

0
Cevap ver1 yıl önce

cetiner1

continental shoes are perfect yazdım kabul edilmedi continental avrupai anlamındadır. tekrarakın isterseniz

0
Cevap ver1 yıl önce

metin334

Avrupai nedir ya? İlk defa duydum

0
Cevap ver10 ay önce