"Avrupai ayakkabılar mükemmel!"

Çeviri:The European shoes are perfect!

February 11, 2014

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

Hey_Jo

European shoes are awesome seklinde kullanilamaz midir?

February 11, 2014

piyanisteto

Kullanılabilir. Daha çok "harika" anlamına yakındır.

October 18, 2014

ASPAVAN

European shoes are wonderful ???

January 5, 2015

AbdullahFu5

The shoes perfect that made in Europe olmaz mı ?

August 10, 2015

cetiner1

continental shoes are perfect yazdım kabul edilmedi continental avrupai anlamındadır. tekrarakın isterseniz

August 26, 2016

cetiner1

continental shoes are perfect yazdım kabul edilmedi continental avrupai anlamındadır. tekrarakın isterseniz

August 26, 2016

metin334

Avrupai nedir ya? İlk defa duydum

October 1, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.