"Avrupai ayakkabılar mükemmel!"

Çeviri:The European shoes are perfect!

4 yıl önce

8 Yorum


Hey_Jo

European shoes are awesome seklinde kullanilamaz midir?

4 yıl önce

piyanisteto

Kullanılabilir. Daha çok "harika" anlamına yakındır.

4 yıl önce

nondesuka

European style dhoes?

4 yıl önce

ASPAVAN

European shoes are wonderful ???

3 yıl önce

AbdullahFu5

The shoes perfect that made in Europe olmaz mı ?

3 yıl önce

cetiner1

continental shoes are perfect yazdım kabul edilmedi continental avrupai anlamındadır. tekrarakın isterseniz

2 yıl önce

cetiner1

continental shoes are perfect yazdım kabul edilmedi continental avrupai anlamındadır. tekrarakın isterseniz

2 yıl önce

metin334

Avrupai nedir ya? İlk defa duydum

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.