1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The magazines appear once a …

"The magazines appear once a week."

Fordítás:A magazinok hetente egyszer jelennek meg.

February 11, 2014

19 hozzászólás


BlaVezendi

Nekem a képes újságot nem fogadta el. A forditásnál törekszem a magyar szavak használatára,írhattam volna magazint is, hiszen az is beépült már a magyar szókincskészletbe. Nekem a képeslap mást jelent.

June 14, 2018

csarkesz

Szerintem az "appear" inkább "felbukkan, feltűnik" értelemben jelenti azt, hogy megjelenik.

February 11, 2014

adda76

inkább a be published akkor?

February 22, 2014

csarkesz

Igen, én azt írtam.

February 22, 2014

nyista

Szerintem is

February 15, 2014

evacska

hetente egyszer jelennek meg a magazinok. ezt írtam, de nem fogadta el... miért vajon?

March 19, 2014

aptg.gabi

Az angolban SVO szórend érvényesül, mindig. S=subject=alany; V=verb=ige; O=object=tárgy. Te előre tetted az időhatározót, utána az állítmányt és a legvégére az alanyt. Szerintem ez lehet a baj. Nekem is nagyon nehéz ezt megszokni, de lassan majd csak 1x talán! :D

May 6, 2014

CSAPIATTILA

nekem sem fogadta el ezt...

April 16, 2014

TimeaSzamo

A magazin helyett miért nem jó az újság? Gyakrabban használjuk szerintem.

June 7, 2014

aptg.gabi

A magazin és az újság magyarul sem ugyanazzal a jelentéssel bír.
magazin (főnév) Képes folyóirat, amely rendszerint havonként vagy hetenként jelenik meg. A magazin célja a könnyed, szórakoztatás, és stílusa, ízlése, életszemlélete alapján általában a nagyvárosi közönséghez szól. újság (főnév) Nyomtatott kiadvány, a média egyik eszköze. Általában nagy alakú, kötés és fűzés nélkül összerakott lapokra nyomtatott képeket és írásokat tartalmazó nyomdai termék. Nagy példányszámban jelenik meg különféle időközökben

June 11, 2014

harytomi

A magazin egy képes újság és semmit nem kell túlmagyarázni!!!

February 13, 2019

laq1958

Következetlen a program. Az előbb elfogadta a 'képeslapok' fordítást, most nem.

June 9, 2014

GeorgeSzirb

Vajon nem az lehet, hogy: képeslap=postcard, képes lap=magazin(e)?

August 3, 2014

nyusziagyar

Bár nem ismerem a program felépítését azt feltételezem, hogy minden egyes példamondatnak saját adatbázisa van amiből dolgozik. ;)

June 10, 2014

aptg.gabi

jelentsd a hibáknál!

June 11, 2014

vasvariistvan

Leginkább folyóiratnak forditanám.

August 5, 2018

harytomi

A magazin az maga a képes újság magyarul mert, ilyen szó nincs a magyar nyelvben hogy magazin ez idegen hyelv

February 13, 2019

KovAnna

hetente vagy hetenként - más a jelentése?

May 10, 2019

ironcameleon

A kettő ugyanaz. Azt jelentik, hogy "minden héten rendszeresen".

August 5, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.