"A spider is an animal."

Çeviri:Örümcek bir hayvandır.

4 yıl önce

17 Yorum


sinansar

bir örümcek bir hayvandır çok saçma o, a spider değil the spider olması daha mantıklı

4 yıl önce

Hatotovic

The spider belirli bir örümcekten bahseder. Ama belirli bir nesne belirtilmezse "a" kullanırız. Bu örümceğin 1 tane olduğunu belirtir. Örümcek de ne olduğunu bilemiyorum, ama eskiden koyun ve balıkta çoğul ve tekil kelimeler aynıydı. Fish-> balık Fish-> balıklar. Belki de a ya da the kullanma zorunluluğu bu yüzden gelmiş olabilir. A fish-> bir balık Fish-> balıklar olarak kullanılıyordu. Bu yüzden tüm nesnelerde a ya da the kullanılıyor olabilir. Yanlış bilgi vermek istemem, bu benim yorumum sadece :D

2 yıl önce

MahmutOurl

cümle; "A spider is an animal." olarak verilmiş.

Ben de haklı olarak, "Bir örümcek bir hayvandır." diye çevirdim, kabul etmedi.

Doğru cümle olarak da, bana "Örümcek bir hayvandır." diye yazdı.

Şimdi burada kim haksız? Ben mi, yoksa cümleyi "a/an"ler ile dolduran arkadaş mı?

3 yıl önce

Halil811962

Hadi bakalım! Cümlenin başında neden "The" değilde "A" var. Saygıdeğer Duolingi ekibi; cümlelerin yanına bir açıklama butonu gibi bişey eklenirse bu kadar absürt yorumlarıda görmeyiz diye düşünüyorum.

2 yıl önce

nurcan1215

the kullanmış olsaydı belirli bir örümcekten bahsetmiş olurdu ''a'' kullanması her zaman bir anlamına gelmez kardeşim bir nesne tekil yazılmışsa önüne onu niteleyen bir kelimenin gelmesi gerekir oda örümcek belli olmadığı için a kullanmış

1 yıl önce

yolcu__1984

Evet açıklama kesinlikle gerekli

6 ay önce

RamazanDem5

doğrusu: The spider is an animal.- değil mi

4 yıl önce

delete22

neden an kullanıyoruz ve nerelerde kullanıyoruz acaba

2 yıl önce

FevziESER

a an sesli ve sessiz harflere göre kullanılır kardeşim internete ing sesli ve sessiz harfleri ne bak

1 yıl önce

RukiyeFida

Isim sessiz harfle basliyor a sesli hafle baliyorsa an kullaniyoruz

1 yıl önce

lul790539

a determinerdir ve her zaman" bir "anlamına gelmez. burada tüm örümcekleri ifade etmek için tekil ismin önüne konulmuş. kullanım ve çevirisi doğru.

1 yıl önce

stkgok

A burada herhangi bir örümcek anlamında kullanılmış the olsaydı benim bildiğim bir örümcek olması gerekirdi

1 yıl önce

FatihDoan844309

Arkadaş avradın ne dedigi anlaşilmiyor.

1 yıl önce

volkan_turker

Neden a spider? Spider olmasi gerekmezmi.

1 yıl önce

AliRzaErtr
AliRzaErtr

2-3 soru önce "a cat is an animal" yanıtı olarak "kedi bir hayvandır" yanlış bulundu ve doğrusunun "bir kedi bir hayvandır" olduğu belirtildi. Şimdiki soruda ise "bir örümcek..." değil, "örümcek ..." diyorsunuz.

4 ay önce

Yahya382998

Örümcek hayvan değildir eklem bacaklıdır.

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.