1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A spider is an animal."

"A spider is an animal."

Çeviri:Örümcek bir hayvandır.

February 11, 2014

57 Yorum


sinansar

bir örümcek bir hayvandır çok saçma o, a spider değil the spider olması daha mantıklı


Hatotovic

The spider belirli bir örümcekten bahseder. Ama belirli bir nesne belirtilmezse "a" kullanırız. Bu örümceğin 1 tane olduğunu belirtir. Örümcek de ne olduğunu bilemiyorum, ama eskiden koyun ve balıkta çoğul ve tekil kelimeler aynıydı. Fish-> balık Fish-> balıklar. Belki de a ya da the kullanma zorunluluğu bu yüzden gelmiş olabilir. A fish-> bir balık Fish-> balıklar olarak kullanılıyordu. Bu yüzden tüm nesnelerde a ya da the kullanılıyor olabilir. Yanlış bilgi vermek istemem, bu benim yorumum sadece :D


Merve97655

The spider olamaz çünkü belirli bir örümcekten bahsetmemiş.


Mucahit_Akin

"Örümcek bir hayvandır" alternatif cevap zaten.


izzetyusuf0

the belirli bir şey e ozamanda a bir oda belirli bi örümcek


aksanur0

orumcek 1 hayvandır anlamında kullanılıyor


egebalci1

evet ama diğer cevapta öyle birşey yok baştaki A yı saymadan yapıyor


efeensar0

Evet a = 1 demek ama ben bunu yasadığım için öğrendim ama gerçeği "spider" olacak


gl146

Örümcek bir hayvandır. Olacak


gunce1

Bence çok mantıklı. Değişik örnek : two spiders are two animals= iki örümcek iki hayvandır ☺


MahmutOurl

cümle; "A spider is an animal." olarak verilmiş.

Ben de haklı olarak, "Bir örümcek bir hayvandır." diye çevirdim, kabul etmedi.

Doğru cümle olarak da, bana "Örümcek bir hayvandır." diye yazdı.

Şimdi burada kim haksız? Ben mi, yoksa cümleyi "a/an"ler ile dolduran arkadaş mı?


Kerem_Donmez_Tr

Bende, senin yaptığını kabul etti...


cemal735372

Oradaki "is" türkçede "dır"anlamı verir


Halil811962

Hadi bakalım! Cümlenin başında neden "The" değilde "A" var. Saygıdeğer Duolingi ekibi; cümlelerin yanına bir açıklama butonu gibi bişey eklenirse bu kadar absürt yorumlarıda görmeyiz diye düşünüyorum.


nurcan1215

the kullanmış olsaydı belirli bir örümcekten bahsetmiş olurdu ''a'' kullanması her zaman bir anlamına gelmez kardeşim bir nesne tekil yazılmışsa önüne onu niteleyen bir kelimenin gelmesi gerekir oda örümcek belli olmadığı için a kullanmış


yolcu__1984

Evet açıklama kesinlikle gerekli


RamazanDem5

doğrusu: The spider is an animal.- değil mi


lul790539

a determinerdir ve her zaman" bir "anlamına gelmez. burada tüm örümcekleri ifade etmek için tekil ismin önüne konulmuş. kullanım ve çevirisi doğru.


delete22

neden an kullanıyoruz ve nerelerde kullanıyoruz acaba


FevziESER

a an sesli ve sessiz harflere göre kullanılır kardeşim internete ing sesli ve sessiz harfleri ne bak


RukiyeFida

Isim sessiz harfle basliyor a sesli hafle baliyorsa an kullaniyoruz


stkgok

A burada herhangi bir örümcek anlamında kullanılmış the olsaydı benim bildiğim bir örümcek olması gerekirdi


FatihDoan844309

Arkadaş avradın ne dedigi anlaşilmiyor.


volkan_turker

Neden a spider? Spider olmasi gerekmezmi.


AliRzaErtr

2-3 soru önce "a cat is an animal" yanıtı olarak "kedi bir hayvandır" yanlış bulundu ve doğrusunun "bir kedi bir hayvandır" olduğu belirtildi. Şimdiki soruda ise "bir örümcek..." değil, "örümcek ..." diyorsunuz.


Yahya382998

Örümcek hayvan değildir eklem bacaklıdır.


NejdetSari

Google çeviri bir örümcek bir hayvandır diye çeviriyor.


Esfer5

Cumlede mantiksizlik var bir orumcek bir hayvandir peki iki orumcek uzayli mi oluyor o zaman. Su programi turkce bilen birisi idare edebilir mi acaba...


nisa744973

Bu soru kaçıncı kez cikti


BeyzaNur44-46

İs yazmadım diye yanlış dedi


erfan444515

Örügek hayvan dil ki


AltanOA

Çok mantıklı çünkü o bir hayvan yürüyor nefes alıyor ölü mü!!


AltanOA

Mal misiniz yürüyor ölü mü!! Herkes güzel yapmış aferin :)


brkylcn

Bir orumcek bir hayvansa mesela 5 orumcek ne ola ki?


LusLus1

"A spider is an animal." Spider canlı bir varlık olduğu için mi başına 'A' eki alıyor?


eliff_spn

A takısı sadece bir anlamında kullanılmaz ki hala bunu anlamadıysanız bence daha İngilizce için ugrasmayin .


songl877473

Lkxønvcvmmmbmløøbkæællløllmææløpææølløloiijoæmnøøøææ olølbknkjklloløøplhxxblænnoikiio


X83El4sC

örümcek bir hayvandır yazdım ama yanlış dedi:(


batingam

Spider is an animal .. cümlenin doğrusu budur. The belirli bir örümceği tanımlar , o yüzden the gelemez cümle akışına göre. A çok saçma bir cümle ortaya çıkartır ki öylede olmuş .


izebella2

Anlayamadım ya ondeki a neden koyulmuşki cevap verebilirseniz sevinirimm thenkssss


XXX_001

ben bir örümcek hayvan yazdım kabul etti. ???


Ramazan513774

Sen turkcede oyle bi cumle duydun mu


PerfectionistEVK

Bu cümledeki örümcek kelimesi örümceklerin tamamını kapsayan bir terim, terim olan kelimeler başlarında the veya a/an olmadan kullanılır; dolayısıyla "Spider is an animal" olmalı


rana556236

Ben bir örümcek hayvanım yazdım olmadı :-( neden?


saner26

Spider is an animal olmaz mı ? Yoksa o baştaki a herhangi anlamına mı geliyor burada kafamı karıştırdı.


MrSperMan

arkadaşında sorduğu gibi the spider niye değil ?


BilgehanEr

the gelseydi bahsi gecen örümceğin hayvan olduğunu belirten bir cumle olurdu. a gelince "(herhangi) bir orumcek hayvandir." anlami oldu


yasem77

A ve an arasindaki fark ne


oguzhann.

A ile an arasinda kucuk bir fark var "A"ondan sonra gelen kelime sesli harfle baslarsa kullanilir "An" ise kendisinden sonra gelen kelime sessiz harfken kullanilir


idildoksanyedii

Bu şey gibi The woman kadinlar gibi çok saçma


Tayfun.26

The womEn = kadınlar


Tayfun.26

Örümcek hayvan mıdır ? Bence değildir. Böcek nedir o zaman ?


asdzxvasd

burada biyoloji değil dil öğreniyoruz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.