1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A spider is an animal."

"A spider is an animal."

Çeviri:Örümcek bir hayvandır.

February 11, 2014

34 Yorum


sinansar

bir örümcek bir hayvandır çok saçma o, a spider değil the spider olması daha mantıklı


Hatotovic

The spider belirli bir örümcekten bahseder. Ama belirli bir nesne belirtilmezse "a" kullanırız. Bu örümceğin 1 tane olduğunu belirtir. Örümcek de ne olduğunu bilemiyorum, ama eskiden koyun ve balıkta çoğul ve tekil kelimeler aynıydı. Fish-> balık Fish-> balıklar. Belki de a ya da the kullanma zorunluluğu bu yüzden gelmiş olabilir. A fish-> bir balık Fish-> balıklar olarak kullanılıyordu. Bu yüzden tüm nesnelerde a ya da the kullanılıyor olabilir. Yanlış bilgi vermek istemem, bu benim yorumum sadece :D


Merve97655

The spider olamaz çünkü belirli bir örümcekten bahsetmemiş.


MahmutOurl

cümle; "A spider is an animal." olarak verilmiş.

Ben de haklı olarak, "Bir örümcek bir hayvandır." diye çevirdim, kabul etmedi.

Doğru cümle olarak da, bana "Örümcek bir hayvandır." diye yazdı.

Şimdi burada kim haksız? Ben mi, yoksa cümleyi "a/an"ler ile dolduran arkadaş mı?


Salvadore_TR

Bende, senin yaptığını kabul etti...


_.-YesPanda-._

Bende bir örümcek bir hayvandır yazdım benimkini kabul etti


Eren902668

Belirli bir isimden bahsetmiyorsa a/an kullanılır


Halil811962

Hadi bakalım! Cümlenin başında neden "The" değilde "A" var. Saygıdeğer Duolingi ekibi; cümlelerin yanına bir açıklama butonu gibi bişey eklenirse bu kadar absürt yorumlarıda görmeyiz diye düşünüyorum.


nurcan1215

the kullanmış olsaydı belirli bir örümcekten bahsetmiş olurdu ''a'' kullanması her zaman bir anlamına gelmez kardeşim bir nesne tekil yazılmışsa önüne onu niteleyen bir kelimenin gelmesi gerekir oda örümcek belli olmadığı için a kullanmış


yolcu__1984

Evet açıklama kesinlikle gerekli


RamazanDem5

doğrusu: The spider is an animal.- değil mi


lul790539

a determinerdir ve her zaman" bir "anlamına gelmez. burada tüm örümcekleri ifade etmek için tekil ismin önüne konulmuş. kullanım ve çevirisi doğru.


brkylcn

Bir orumcek bir hayvansa mesela 5 orumcek ne ola ki?


bra229928

Bir örümcek bir hayvansa 5 örümcek hayvanlar olur. Yani bir örümcege an spider diyorsak 5 örümcegede five spider deriz.


MerrefErgn

Yazım yanlışı yaptım diye kabul etmedi


naz415921

Neden the spider diyemiyoruz


stkgok

A burada herhangi bir örümcek anlamında kullanılmış the olsaydı benim bildiğim bir örümcek olması gerekirdi


FatihDoan844309

Arkadaş avradın ne dedigi anlaşilmiyor.


AltanOA

Çok mantıklı çünkü o bir hayvan yürüyor nefes alıyor ölü mü!!


AltanOA

❤❤❤ misiniz yürüyor ölü mü!! Herkes güzel yapmış aferin :)


Meryem875671

A yerine the yazsalardi daha dogru olurdu bu sekilde saçma oluyor aklı karıştırıyor acaba ne yapsam diye


Ramazan540540

A demesi bazen ı gibi oluyor


Ersin294097

The bread deyince belirli bir ekmekten mi bahsediyoruz yani, a bread oluyor, the bread oluyor. Burada da bal gibi "bir örümcek bir hayvandır diyor işte." Askeriye gibi mantık yok bu işte de. Ekmek yulaflı mı, tam buğday mı, kepekli mi belirsiz.


Scayt1

Duyduğun şeyi yaz diyor, duyduğumu yazıyprum, türkçe çevirisi geliyor


eydanurMer1

Bir şey dicem a spider yazıyor ama türkçesi örümcek olarak çıkıyor


Nrmin169940

Bir hərfi belə yanlış yazdıqda səhv hesab olunur


IloveNutella12

Ben doğru cevabı verdiğim halde yanlış cevap dedi (yeşil yerine kırmızı oldu)


Eren902668

Belirli bir isimden bahsetmiyorsa a/an kullanılır


Yusufmert04

Tamam öyle olsun


UmutAkoglu

Bu tellafuzu yapan başı örtülü kızın aksanından nefret ediyorum bence istemediğin karekterler kaldırılabilmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.