"Whatareimportantbooks?"

Çeviri:Önemli kitaplar nelerdir?

4 yıl önce

28 Yorum


barisaltinbicak

Hangi kitaplar önemli? Neden olmadi acaba??

3 yıl önce

aslanmuson

Peki "kitapların önemi nedir?" diye nasıl sorarız?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

what is the importance of books?

4 yıl önce

mehmet96067

Selcen hanım bikerde doğru söylemeseniz olmucak sanki.

6 ay önce

Zeynepmust3

Onemli kitaplar nedir

1 yıl önce

Zeynepmust3

Bilmem

1 yıl önce

Zeynepmust3

Offf

1 yıl önce

relax1907

İmportant:muhim diyor. Onemli= muhim degil mi. Neden kabul etmiyor

4 yıl önce

kolumolu

what yerine where olması gerekmiyor mu ?

3 yıl önce

Nezir_Dlm

Where = Nerede

What = ne , hangi

3 ay önce

Melisalison

What'ı bazen hangi olarak kullanıyoruz, ama burada ne olarak kullanmışız, bu ikisinin (hangi ve ne)farkları nedir, what'dan sonra am, is, are gelmesi mi?

4 yıl önce

KbraNazTra

Bence de

10 ay önce

EsraSah1

Bu sorudaki ingilizce cümle kurulumu ve kelime seçimi doğru bir ingilizce mi?

4 yıl önce

EsraSah1

Which books are the important ones? dediğimizde daha doğru gelmiyor mu kulağa.

4 yıl önce

zizey
zizey

"Hangi kitaplar önemli olanlardır?" diyor senin cümlen.

4 yıl önce

Bisnev99

Soru sözcüklü soru cümlelerinin yapısı nasıl olur ?

3 yıl önce

Burhan_BALKAN

Ne kitapları önemlidir? olmaz mı?

2 yıl önce

QurbanQurb2

Ok

2 yıl önce

berkcanero

Hangi kitaplar önemli

2 yıl önce

nciE.

Neden what where değil???

1 yıl önce

celik.tatar

Where are important books?

11 ay önce

kadir133291

önemli kitaplar nedir yazdım ve kabul edildi. edilmemeliydi.

3 hafta önce

suleelus

what ı bazı yerlerde hangi olarak da çeviriyordunuz. hangi elbise kırmızı derken what kullanmıştınız bu durumda bu cümlede önemli kitaplar hangileri diyebilir miyiz ?

4 yıl önce

omercito
omercito

Eğer soru sıfatı olarak kullanılsaydı ve "What books?" veya "What important books?"(ya da "What dress?/Which dress?") şeklinde olsaydı, iki türlü de kullanabilirdiniz ifade etmek istediğiniz duruma göre. Ancak yukarıdaki örnekte "what" yerine "which" kullanmanız, cümlenin anlamını da değiştirecektir.

4 yıl önce

suleelus

benim sorum ve sizin cevabınız alakasız. ben cümleyi which le kuralım demedim what ın hangi anlamı da olduğunu bunu duolingonun ilk bölümlerindeki cümlelerde öğrendiğimi söyledim. lütfen siz benim yazdıklarıma cevap vermeyin pek anlaşamadığımız ortada

4 yıl önce

mgvn
mgvn

burada of books karşılığı -kitapların the importance karşılığı - önemi anlamında değil mi?

4 yıl önce

omercito
omercito

Evet, doğrudur.

4 yıl önce

emrearslan34

'Nedir önemli kitaplar' doğru kabul edilmelidir .

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.