1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What are important books?"

"What are important books?"

Çeviri:Önemli kitaplar nelerdir?

February 11, 2014

25 Yorum


barisaltinbicak

Hangi kitaplar önemli? Neden olmadi acaba??


NurayGormu

What is important books


aslanmuson

Peki "kitapların önemi nedir?" diye nasıl sorarız?


Selcen_Ozturk

what is the importance of books?


relax1907

İmportant:muhim diyor. Onemli= muhim degil mi. Neden kabul etmiyor


kolumolu

what yerine where olması gerekmiyor mu ?


Nezir_Dlm

Where = Nerede

What = ne , hangi


Zeynepmust3

Onemli kitaplar nedir


celik.tatar

Where are important books?


suleelus

what ı bazı yerlerde hangi olarak da çeviriyordunuz. hangi elbise kırmızı derken what kullanmıştınız bu durumda bu cümlede önemli kitaplar hangileri diyebilir miyiz ?


omercito
Mod

Eğer soru sıfatı olarak kullanılsaydı ve "What books?" veya "What important books?"(ya da "What dress?/Which dress?") şeklinde olsaydı, iki türlü de kullanabilirdiniz ifade etmek istediğiniz duruma göre. Ancak yukarıdaki örnekte "what" yerine "which" kullanmanız, cümlenin anlamını da değiştirecektir.


Melisalison

What'ı bazen hangi olarak kullanıyoruz, ama burada ne olarak kullanmışız, bu ikisinin (hangi ve ne)farkları nedir, what'dan sonra am, is, are gelmesi mi?


EsraSah1

Bu sorudaki ingilizce cümle kurulumu ve kelime seçimi doğru bir ingilizce mi?


EsraSah1

Which books are the important ones? dediğimizde daha doğru gelmiyor mu kulağa.


zizey

"Hangi kitaplar önemli olanlardır?" diyor senin cümlen.


Bisnev99

Soru sözcüklü soru cümlelerinin yapısı nasıl olur ?


Burhan_BALKAN

Ne kitapları önemlidir? olmaz mı?


berkcanero

Hangi kitaplar önemli


nciE.

Neden what where değil???


kadir133291

önemli kitaplar nedir yazdım ve kabul edildi. edilmemeliydi.


AtillaZBAY2

Önemli kitaplar hangileri: What are the important books.

Hangi kitaplar önemli: Which books are important

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.