"What are important books?"

Çeviri:Önemli kitaplar nelerdir?

February 11, 2014

28 Yorum
Tartışma kilitli.


aslanmuson

Peki "kitapların önemi nedir?" diye nasıl sorarız?


ex_contributor

what is the importance of books?


barisaltinbicak

Hangi kitaplar önemli? Neden olmadi acaba??


NurayGormu

What is important books


Bediha06

Which is important books?


relax1907

İmportant:muhim diyor. Onemli= muhim degil mi. Neden kabul etmiyor


Zeynepmust3

Onemli kitaplar nedir


Bediha06

What are_nelerdir!Aynı hatayı yaptım.


kolumolu

what yerine where olması gerekmiyor mu ?


Nezir_Dlm

Where = Nerede

What = ne , hangi


celik.tatar

Where are important books?


suleelus

what ı bazı yerlerde hangi olarak da çeviriyordunuz. hangi elbise kırmızı derken what kullanmıştınız bu durumda bu cümlede önemli kitaplar hangileri diyebilir miyiz ?


omercito

Eğer soru sıfatı olarak kullanılsaydı ve "What books?" veya "What important books?"(ya da "What dress?/Which dress?") şeklinde olsaydı, iki türlü de kullanabilirdiniz ifade etmek istediğiniz duruma göre. Ancak yukarıdaki örnekte "what" yerine "which" kullanmanız, cümlenin anlamını da değiştirecektir.


Melisalison

What'ı bazen hangi olarak kullanıyoruz, ama burada ne olarak kullanmışız, bu ikisinin (hangi ve ne)farkları nedir, what'dan sonra am, is, are gelmesi mi?


EsraSah1

Bu sorudaki ingilizce cümle kurulumu ve kelime seçimi doğru bir ingilizce mi?


EsraSah1

Which books are the important ones? dediğimizde daha doğru gelmiyor mu kulağa.


slasherwhxre

"Hangi kitaplar önemli olanlardır?" diyor senin cümlen.


Bisnev99

Soru sözcüklü soru cümlelerinin yapısı nasıl olur ?


Burhan_BALKAN

Ne kitapları önemlidir? olmaz mı?


berkcanero

Hangi kitaplar önemli


nciE.

Neden what where değil???


kadir133291

önemli kitaplar nedir yazdım ve kabul edildi. edilmemeliydi.


aozbay06

Önemli kitaplar hangileri: What are the important books.

Hangi kitaplar önemli: Which books are important

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.