Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What are important books?"

Çeviri:Önemli kitaplar nelerdir?

4 yıl önce

19 Yorum


aslanmuson

Peki "kitapların önemi nedir?" diye nasıl sorarız?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

what is the importance of books?

4 yıl önce

barisaltinbicak

Hangi kitaplar önemli? Neden olmadi acaba??

3 yıl önce

Zeynepmust3

Onemli kitaplar nedir

1 yıl önce

Zeynepmust3

Bilmem

1 yıl önce

Zeynepmust3

Offf

1 yıl önce

relax1907

İmportant:muhim diyor. Onemli= muhim degil mi. Neden kabul etmiyor

3 yıl önce

kolumolu

what yerine where olması gerekmiyor mu ?

3 yıl önce

Melisalison

What'ı bazen hangi olarak kullanıyoruz, ama burada ne olarak kullanmışız, bu ikisinin (hangi ve ne)farkları nedir, what'dan sonra am, is, are gelmesi mi?

4 yıl önce

KbraNazTra

Bence de

5 ay önce

EsraSah1

Bu sorudaki ingilizce cümle kurulumu ve kelime seçimi doğru bir ingilizce mi?

3 yıl önce

EsraSah1

Which books are the important ones? dediğimizde daha doğru gelmiyor mu kulağa.

3 yıl önce

zizey
zizey

"Hangi kitaplar önemli olanlardır?" diyor senin cümlen.

3 yıl önce

Bisnev99

Soru sözcüklü soru cümlelerinin yapısı nasıl olur ?

2 yıl önce

Burhan_BALKAN

Ne kitapları önemlidir? olmaz mı?

2 yıl önce

QurbanQurb2

Ok

1 yıl önce

berkcanero

Hangi kitaplar önemli

1 yıl önce

nciE.

Neden what where değil???

11 ay önce

celik.tatar

Where are important books?

6 ay önce