"Der Tee ist süß."

Çeviri:Çay tatlı.

September 25, 2016

6 Yorum


ilkim.bayraktar

'bu çay tatlı' yı kabul etmedi. Neden acaba?

December 21, 2016

furkhan

Çevirilerinde hem tatlı diyor hem hoş diyor, "Çay hoştur" dedim ben de kabul etmedi. Buradaki tatlı fiziki bi tatlılık değil mi? Ama böyle kelime arasında mecazen de kullanılıyor. süß = sweet yani? Yanıt gelene kadar öyle kabul ediyorum heralde öyledir.

January 31, 2017

Bigo660

Bence bu çay tatlıyla çay tatlı aynı şey

February 1, 2017

Davut.Yasin

''ß'' bu harfin Almanca açısından olayı tam olarak nedir?

February 22, 2017

qwertydeneme1212

ss olarak kullaniliyor son zamanlarda. tschüss vs gibi. kisaca ß = ss

July 23, 2017

HacerCeyda2

Tatlı çay da olabilir bence ama kabul etmedi

August 17, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.