"Der Tee ist süß."

Çeviri:Çay tatlı.

2 yıl önce

6 Yorum


ilkim.bayraktar

'bu çay tatlı' yı kabul etmedi. Neden acaba?

1 yıl önce

furkhan

Çevirilerinde hem tatlı diyor hem hoş diyor, "Çay hoştur" dedim ben de kabul etmedi. Buradaki tatlı fiziki bi tatlılık değil mi? Ama böyle kelime arasında mecazen de kullanılıyor. süß = sweet yani? Yanıt gelene kadar öyle kabul ediyorum heralde öyledir.

1 yıl önce

Bigo660

Bence bu çay tatlıyla çay tatlı aynı şey

1 yıl önce

Davut.Yasin

''ß'' bu harfin Almanca açısından olayı tam olarak nedir?

1 yıl önce

qwertydeneme1212

ss olarak kullaniliyor son zamanlarda. tschüss vs gibi. kisaca ß = ss

1 yıl önce

HacerCeyda2

Tatlı çay da olabilir bence ama kabul etmedi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.