1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Tee ist süß."

"Der Tee ist süß."

Çeviri:Çay tatlı.

September 25, 2016

13 Yorum


ilkim.bayraktar

'bu çay tatlı' yı kabul etmedi. Neden acaba?


Emre880773

Der burda harfitarif görevinde


BaharBulut16

Wjdicbdbwjaixbdwwjucvf


furkhan

Çevirilerinde hem tatlı diyor hem hoş diyor, "Çay hoştur" dedim ben de kabul etmedi. Buradaki tatlı fiziki bi tatlılık değil mi? Ama böyle kelime arasında mecazen de kullanılıyor. süß = sweet yani? Yanıt gelene kadar öyle kabul ediyorum heralde öyledir.


Bigo660

Bence bu çay tatlıyla çay tatlı aynı şey


Davut.Yasin

''ß'' bu harfin Almanca açısından olayı tam olarak nedir?


qwertydeneme1212

ss olarak kullaniliyor son zamanlarda. tschüss vs gibi. kisaca ß = ss


ebrar592312

ẞ almanca da 2 tane s demek mesela isst veya ißt kolay gelsin ☺️


BaharBulut16

Bildiğim iyi oldu. Teşekkür ederim


Sakinealk1

Niye oynamıyorsunuz


Mine2117

Çay tatlı dedim ama kabul etmediya!¿


HacerCeyda2

Tatlı çay da olabilir bence ama kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.