"Onnámnenapsalodúnora."

Překlad:He has not written us since February.

před 2 roky

5 komentářů


JirkaHakulin

proč nelze uznat: he did not write us since February

před 2 roky

widle
widle

Protože ve větách se "since" se v naprosté většině případů používá předpřítomný čas (nebo podle situace předminulý).

před 2 roky

nonplusminus

Dal jsem until místo since, je to špatně?

před 1 rokem

widle
widle

Ano, je to špatně.

"Until February" znamená "do února", čili přesně naopak. :)

před 1 rokem

galdra1

He had not written.... taky nejde?

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.