A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Újságot olvasok."

Fordítás:I read a newspaper.

4 éve

3 hozzászólás


novakpade

I read paper? Ez miért nem jó??? Rádásul az 'a' minek bele, az nem az 'egy' szót jelenti?? Vagyis amit forítok a helyes válaszban: én olvasok egy újságot vagy nem jól értelmezek??

4 éve

miklos.balazs

A "paper" papírt jelent. Az "a" pedig azért kell bele, mert az angol nyelv már csak ilyen. Mondatban nem használod a newspapert csak úgy, mindig kiteszed, hogy egy újságot, az újságot vagy esetleg újságokat olvasol. Nem emlékszem konkrét szabályra, de megszámlálható dolgoknál használd így!

4 éve

zsuzsianyu

Miért nem jó ha határozott névelővel írom a mondatot? Vagyis "the newspaper"

4 éve