A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A macskák vizet isznak."

Fordítás:The cats drink water.

0
4 éve

19 hozzászólás


foxmulder722

Én már csak azt nem értem, hogy ha muszáj az "a/an" vagy a "the" használata, akkor itt hogy lehet 2 jó válasz. ha meg nem, akkor eddig miért kellett mindenhol használni, és miért nem fogadta el nélkülük. Picit fura...

25
Válasz4 éve

OdiKai

De a the kell, az a határozott nevelo

1
Válasz2 éve

kovercsaba35

Kicsit fúrcsán kezeli a névelőket a program!!!!

6
Válasz4 éve

Panni200105

csak egy helyes!

3
Válasz4 éve

dorci_morci1007

Csak 1 jo

3
Válasz4 éve

acsaiari

Ez nem jó, a mondat alapján a macskák vizet isznak a harmadik szerint meg macskák vizet isznak eddig azt mondták, hogy mindig kell a névelö.

3
Válasz4 éve

Lisztina

The nélkül mért helyes??????

3
Válasz4 éve

PuzsarPetra

Szerintem is csak egy volt helyes, mivel A MACSKAK VIZET ISZNAK!

2
Válasz4 éve

grrita

Mindkettő jó. Névelővel azt jelenti, hogy "A macskák", amiknek a csoportjáról beszélünk. A "the" nélkül általánosan, a világ összes macskáját jelenti. Minden macska vizet iszik. http://www.ingyen-angol.hu/nevelo.hatarozott.phtml

2
Válasz4 éve

nikolett.h

ez nem igaz ezt igy:the cats drinks water

1
Válasz4 éve

miklos.balazs

A cats nálad többesszámban van, a drinks viszont egyesszám harmadik személyű alak.

9
Válasz4 éve

macskangyal

Miért van az, hogy a jót jelöltem be, és nem fogadta el, és a helyes megoldásoknál ugyan azt írta le amit megjelöltem. Néha tévesen ítéli meg a válaszokat a program:(

1
Válasz4 éve

FerencBerei

Javittani

1
Válasz4 éve

Loriszerelme

A macskák vizet isznak. The cats drinks water. a prodram mégis cat ként fogadja el......

1
Válasz3 éve

OdiKai

AZ AN VAGY A NEM JO MIVEL ; EGY MACSKÁK VIZET ISZNAK!!!!!CSAK EGY A JO, A THE!!!

1
Válasz2 éve

vargi.dori

én is ezt mondom

0
Válasz4 éve

darvinya

Mikor javítják? A macskák=The cats és nem Cats

0
Válasz4 éve

zsozsoo

MI BAJA VAN MÁR MEGINT A 'VÍZZEL'????? MINDIG VÍZ. VÍZ, VÍZ !!!!!!!!!!!!!!!

0
Válasz3 éve