"What is the opposite answer?"

Çeviri:Karşıt cevap nedir?

4 yıl önce

13 Yorum


mervanyalcindag

"the" dan dolayı belli olan bir cevabın karşıtı "ismin -i hali" olarak tercüme edilmesi gerekiyor. Burdaki belli bir cevap var ve onun tersi bir cevaptan bahsediliyor. "the" dan dolayı "Karşıt cevabı nedir" olmalıdır. Yoksa ben "the" yı yanlış mı anlamışım.

4 yıl önce

bahadir_aktas

"karşı cevap nedir" i neden kabul etmedi?

3 yıl önce

HulyaCakka

evet daha once boyle dediler simdi kabul etmiyorlar bu sekil not almisim

2 yıl önce

receptoklu

Cevabın karşıtı nedir ?neden olmuyor

4 yıl önce

_BtL_

Cevabın karşıtı nedir?= What is the opposite of the answer?

3 yıl önce

modeg

Zit cevabi nedir olmaz mi

4 yıl önce

cuneytsonmezz

Bende zıt cevabı nedir? Olarak yaptım ama yanlış dedi the dan dolayı -i- halini alması gerekmez mi bide sorulara cevap verilirse sevinirim

4 yıl önce

egeninefesi03

Cevabın zıttı nedir dedim olmadı.

4 yıl önce

MehmetGler

"Ters cevap nedir" neden yanlış oluyor.

4 yıl önce

HulyaCakka

olur tabii biz turkceye ceviriyoruz bu sekildede anliyoruz

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"What is the opposite answer?" çok tuhaf bir soru.

"Karşıt cevap nedir?" nasıl kullanırız. Bana örnekler verebilir misiniz?

2 yıl önce

sapineseva

karşıt cevabı nedir olmaz mı? the dan dolayı

5 ay önce

-PJM-

"Karşıt cevabın nedir" neden olmuyor? Raporladım, olması lazım.

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.