Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"What is the opposite answer?"

Translation:Karşıt cevap nedir?

0
4 years ago

13 Comments


mervanyalcindag

"the" dan dolayı belli olan bir cevabın karşıtı "ismin -i hali" olarak tercüme edilmesi gerekiyor. Burdaki belli bir cevap var ve onun tersi bir cevaptan bahsediliyor. "the" dan dolayı "Karşıt cevabı nedir" olmalıdır. Yoksa ben "the" yı yanlış mı anlamışım.

6
Reply3 years ago

bahadir_aktas

"karşı cevap nedir" i neden kabul etmedi?

5
Reply3 years ago

HulyaCakka

evet daha once boyle dediler simdi kabul etmiyorlar bu sekil not almisim

0
Reply1 year ago

receptoklu

Cevabın karşıtı nedir ?neden olmuyor

4
Reply14 years ago

_BtL_

Cevabın karşıtı nedir?= What is the opposite of the answer?

0
Reply3 years ago

modeg

Zit cevabi nedir olmaz mi

2
Reply3 years ago

cuneytsonmezz

Bende zıt cevabı nedir? Olarak yaptım ama yanlış dedi the dan dolayı -i- halini alması gerekmez mi bide sorulara cevap verilirse sevinirim

2
Reply3 years ago

egeninefesi03

Cevabın zıttı nedir dedim olmadı.

1
Reply3 years ago

MehmetGler

"Ters cevap nedir" neden yanlış oluyor.

0
Reply4 years ago

HulyaCakka

olur tabii biz turkceye ceviriyoruz bu sekildede anliyoruz

0
Reply1 year ago

jzlcdh
jzlcdh

"What is the opposite answer?" çok tuhaf bir soru.

"Karşıt cevap nedir?" nasıl kullanırız. Bana örnekler verebilir misiniz?

0
Reply2 years ago

thisisnewlife

karşıt cevabı nedir olmaz mı? the dan dolayı

0
Reply1 month ago

-PJM-

"Karşıt cevabın nedir" neden olmuyor? Raporladım, olması lazım.

0
Reply1 month ago