"Ich bin auf dem Balkon."

Çeviri:Balkondayım.

2 yıl önce

9 Yorum


pastelzar
pastelzar

İsmimiz =Der Balkon, burada wo sorusuna cevap olarak Balkon kullanildigi icin Dativ halde oldugunu anliyoruz.Dativ halde der dem e donusur o yuzden dem Balkon.

1 yıl önce

MertcanOZ

Auf un tam ankamı nedir

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

-de/da

2 yıl önce

brahim367676

Ustunde

8 ay önce

brahim367676

Balkonun ustunde yatagin ustunde gibi

8 ay önce

Beyzan1

Dativde her zaman auf kullanıyor muyuz

1 yıl önce

unutmaz
unutmaz

Cümlenin anlamına göre. Bir yerin üzerinde/üstünde ise auf.

1 yıl önce

mymelek

"Ben balkondayim" anlamıyla aynı değil mi?! Neden yanlış diyor?

1 yıl önce

Baranrks
Baranrks

Bu cümleyi "ich bin zu dem Balkon" şeklinde yazamaz mıyız? Çünkü, O tuvalette cumlesini "Er ist zur Toilette" diye gösteriyor...

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.