"Ich bin auf dem Balkon."

Çeviri:Balkondayım.

September 25, 2016

11 Yorum


pastelzar

İsmimiz =Der Balkon, burada wo sorusuna cevap olarak Balkon kullanildigi icin Dativ halde oldugunu anliyoruz.Dativ halde der dem e donusur o yuzden dem Balkon.

March 11, 2017

MertcanOZ

Auf un tam ankamı nedir

September 25, 2016

Selcen_Ozturk

-de/da

September 25, 2016

brahim367676

Ustunde

January 28, 2018

brahim367676

Balkonun ustunde yatagin ustunde gibi

January 28, 2018

Beyzan1

Dativde her zaman auf kullanıyor muyuz

July 21, 2017

unutmaz

Cümlenin anlamına göre. Bir yerin üzerinde/üstünde ise auf.

July 22, 2017

mymelek

"Ben balkondayim" anlamıyla aynı değil mi?! Neden yanlış diyor?

October 16, 2017

Baranrks

Bu cümleyi "ich bin zu dem Balkon" şeklinde yazamaz mıyız? Çünkü, O tuvalette cumlesini "Er ist zur Toilette" diye gösteriyor...

January 31, 2018

MustafaAyd63615

Öznesiz kelime mi olur? Tamam gizli özne kullanılmış. Ama Almancasında Ich bin dediğine göre ben....ım olur.

March 6, 2019

AyYildiz19

Hem Türkçesini istemiyorsunuz bazen istiyorsunuz anlamadım cevap doğru PO an

April 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.