Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich bin auf dem Balkon."

Çeviri:Balkondayım.

0
1 yıl önce

10 Yorum


pastelzar
pastelzar

İsmimiz =Der Balkon, burada wo sorusuna cevap olarak Balkon kullanildigi icin Dativ halde oldugunu anliyoruz.Dativ halde der dem e donusur o yuzden dem Balkon.

11
Cevap ver1 yıl önce

MertcanOZ

Auf un tam ankamı nedir

0
Cevap ver1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

-de/da

5
Cevap ver1 yıl önce

TeamSinger

peki burada neden balkondan önce "dem" geldi?

-4
Cevap ver1 yıl önce

brahim367676

Ustunde

0
Cevap ver6 ay önce

brahim367676

Balkonun ustunde yatagin ustunde gibi

0
Cevap ver6 ay önce

mymelek

"Ben balkondayim" anlamıyla aynı değil mi?! Neden yanlış diyor?

0
Cevap ver9 ay önce

Baranrks
Baranrks

Bu cümleyi "ich bin zu dem Balkon" şeklinde yazamaz mıyız? Çünkü, O tuvalette cumlesini "Er ist zur Toilette" diye gösteriyor...

0
Cevap ver6 ay önce

Beyzan1

Dativde her zaman auf kullanıyor muyuz

-1
Cevap ver1 yıl önce

unutmaz
unutmaz

Cümlenin anlamına göre. Bir yerin üzerinde/üstünde ise auf.

0
Cevap ver1 yıl önce