1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "And the birds?"

"And the birds?"

Fordítás:És a madarakat?

February 11, 2014

21 hozzászólás


SajbenAtti1

"És a madarak" miért nem jó? Miért "madarakat" ?


NagyAletta1

Nekem pedig jó hogy:és a madarak


frnalilla

Szép a profilképed! Te vagy rajta?


Marta.Ica

Hmmm, hol a ragozás?


SndorOlasz

Olyan mitha azt mondaná: Angry birds :)


balint.pet1

A "kérdőjel" nem igazán hallható a mondat végén. Másként: nem igazán egyértelmű, hogy ez egy kérdés.


Esztici

én is angry birds-t értettem először :D


Dori003

Azt ertettem hogy Angry birds... :D


lolcikaa

Miért madarakat???????????????????????egyébkent szexpartnert keresek


Balazs132806

Hát ez az miért nem csak madarak?


GusztvKis

Akkor gondolom te vagy a képen:))) Egyébként ez sokat segít..


TrpPapa

Miért madarakAT?


Tcsk2

És a madarak?


KatalinPal5

honnan tudni hogy and vagy end.Köszi


Rita367267

Mást jelent a kettő, csak a kiejtés azonos!


TthKlmn

Képtelenség megérteni amit mond, úgy hadar!


Capi01

Van egy pici teknős jel,ami lassan mondja a szöveget, én mindig azt hasznalom. Próbáld ki. :)


EgyValaki4

Olyan mint ha azt mondaná hogy angry birds


NagyAletta1

Ezt nem értem!masoknak nem irja ki a mondatot amit forditani kell vagy mi?


Astroth

Az oké, hogy angolul tanulunk. De akkor miért nem figyelnek oda a példamondatokra, amik magyarul vannak? Azokat miért nem lehet normálisan leírni? Angolul nem tudok, de magyarul igen... És még így is van egy sejtésem, hogy a "madarakat" angol jelentése nem "birds"...


CoyoteOfCns

Érthetetlen fülhallgatóval is!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.