1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is not frequent."

"It is not frequent."

Çeviri:O sık değil.

February 11, 2014

20 Yorum

Konu önem sırasına göre

mertmesin

Sacma bir soru olmus

November 21, 2014

hakanihat

''Bu'' nasil ingilizce

August 24, 2014

zeynepgulkan

this

June 1, 2016

rusberk

"o sıkça olmaz" olmalı sıkça değil ya da sık değil ne demek ya sık değil sıkışık değil anlamına gelir birisi bana öyle dese daha da sıkarım. moderatörler düzeltmeli

November 25, 2014

SelmanCAN

Sıkça = often

December 20, 2014

YunusKarad3

sıklıkla değil niye kabul edilmiyor da aynı anlama gelen sık sık değil kabul ediliyor

August 30, 2015

kalalirumeysa

o sık değil ne ya

January 18, 2016

TayyarCanArkan

"sıklıkla" kelimesini gramatik olarak yanlış gördüğü için kabul etmiyor ancak konuşma dilinde aynı kelimeyi "often" yerine kullansak karşımızdaki kişiyle anlaşabiliriz. Bence grammara fazla ağırlık vermek çok gereksiz. Dil öğrenirken aşırı kuralcı olmak konuşma akıcılığına zarar veriyor.

July 2, 2016

Selmanbgrynk

Çok haklısın, insanlar konuşmaya çekinir hale geliyor artık.

December 4, 2018

brahimSami

Sıkça ile sıklıkla arasında ki fark ne?? Oysa kabul edilmesi gerekirdi ..

July 25, 2014

egemeneroll

sık saç vardır ama sıklıkla saç yoktur. arasindaki fark bu.

September 15, 2015

mervanyalcindag

"sıklıkla olmaz" dedim, kabul etmedi. neden olmaz? is "olmak" fiili değilmidir?

August 28, 2014

SelmanCAN

Sıklık = often

December 20, 2014

MUHTTN

"O sıklıkla değil" dedim kabul etmedi. Saçmalık. Biraz önce başka bir soruda kelime için "sıklıkla" ifadesini kabul etmişti.

September 30, 2015

trk577122

Buradaki sık, aralıksız anlamında mı? Sık ağaçlar gibi mi yani?

March 30, 2016

buketblt1

devrik cümle

September 5, 2016

ahmet141513

'o sık değil'biraz kelime düşük gibi.nadiren kelimesine yakın bir anlam var bence

November 26, 2016

Anti_Mehmet

Bu ve benzeri saçma örnekler kişiyi uygulamadan soğutuyor. Admin arkadaşlar bunları ayıklasa ne güzel olur.

September 25, 2017

benalohas52

"o sık olmaz" doğru olmalı bence.

October 20, 2018

Yakupylmaz

O süreklilik göstermez cevabı kabul edilmeli

September 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.