1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is not frequent."

"It is not frequent."

Çeviri:O sık değil.

February 11, 2014

36 Yorum


mertmesin

Sacma bir soru olmus


hakanihat

''Bu'' nasil ingilizce


TayyarCanArkan

"sıklıkla" kelimesini gramatik olarak yanlış gördüğü için kabul etmiyor ancak konuşma dilinde aynı kelimeyi "often" yerine kullansak karşımızdaki kişiyle anlaşabiliriz. Bence grammara fazla ağırlık vermek çok gereksiz. Dil öğrenirken aşırı kuralcı olmak konuşma akıcılığına zarar veriyor.


Selmanbgrynk

Çok haklısın, insanlar konuşmaya çekinir hale geliyor artık.


rusberk

"o sıkça olmaz" olmalı sıkça değil ya da sık değil ne demek ya sık değil sıkışık değil anlamına gelir birisi bana öyle dese daha da sıkarım. moderatörler düzeltmeli


YunusKarad3

sıklıkla değil niye kabul edilmiyor da aynı anlama gelen sık sık değil kabul ediliyor


brahimSami

Sıkça ile sıklıkla arasında ki fark ne?? Oysa kabul edilmesi gerekirdi ..


egemeneroll

sık saç vardır ama sıklıkla saç yoktur. arasindaki fark bu.


mervanyalcindag

"sıklıkla olmaz" dedim, kabul etmedi. neden olmaz? is "olmak" fiili değilmidir?


MUHTTN

"O sıklıkla değil" dedim kabul etmedi. Saçmalık. Biraz önce başka bir soruda kelime için "sıklıkla" ifadesini kabul etmişti.


trk577122

Buradaki sık, aralıksız anlamında mı? Sık ağaçlar gibi mi yani?


ahmet141513

'o sık değil'biraz kelime düşük gibi.nadiren kelimesine yakın bir anlam var bence


Anti_Mehmet

Bu ve benzeri saçma örnekler kişiyi uygulamadan soğutuyor. Admin arkadaşlar bunları ayıklasa ne güzel olur.


faerblaed

3 yıl olmuş düzelen bir şey yok hâlâ


benalohas52

"o sık olmaz" doğru olmalı bence.


YakupYilmaz53

O süreklilik göstermez cevabı kabul edilmeli


AbelWhiterose

"Sık olmuyor"u kabul etmiyor. Kabul ettiklerinden daha yakın bir karşılık olduğunu düşünüyorum şahsen


Sune33856

"o" diyor, evet bazı cümleler yanlış olabilir. ( bu demesi gerekirdi )


ElifBasaran

Frequent bir türlü kabul etmedi gitti


vedat956682

"O sık değil !" Ne demek? Hangi ihtiyaç sonrasında böyle cümle kurulur? Gerçek yaşamın içinden alınmış, bir durumu, olayı,birbirinden ince ayırtılarla ayrılması gereken ilişkileri anlatan cümleler kurulursa daha yararlı, mantıklı ve amaca yönelik olur. Tabii amaç üzüm yemek ise!


refikatakan

Ne demek ki bu? O sık değildir yani??


ShamelessT

O sık değil diye cümle mi olur ağlıyorum şuan


aslanmuson

"It's not often" ile ayni cumle mi?


adnan.arsl

Senin dedigin "o sıklıkla degil"


recepgocen

devamlı anlamıda vermez mi


cemaloni

O devamli degil dedim kabul etmedi


Nisa1183

Sınavdayım ve 0 kalbim kaldı. Frequent hızlı anlamına da geliyor, ben mi yanlış biliyorum? Benim cevabım da kabul edilmeliydi; hem o sık değil de ne demek? Çok mantıksız.


SukruAyar

Okunuşu friklint diye okunuyor,yanlış mı duyuyorum?


RFnJ

O ❤❤❤ degil dedim kabul ettiler))))

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.