"It is not frequent."

Çeviri:O sık değil.

4 yıl önce

28 Yorum


mertmesin

Sacma bir soru olmus

4 yıl önce

hakanihat

''Bu'' nasil ingilizce

4 yıl önce

zeynepgulkan

this

2 yıl önce

mervanyalcindag

"sıklıkla olmaz" dedim, kabul etmedi. neden olmaz? is "olmak" fiili değilmidir?

4 yıl önce

SelmanCAN

Sıklık = often

3 yıl önce

rusberk

"o sıkça olmaz" olmalı sıkça değil ya da sık değil ne demek ya sık değil sıkışık değil anlamına gelir birisi bana öyle dese daha da sıkarım. moderatörler düzeltmeli

4 yıl önce

SelmanCAN

Sıkça = often

3 yıl önce

YunusKarad3

sıklıkla değil niye kabul edilmiyor da aynı anlama gelen sık sık değil kabul ediliyor

3 yıl önce

kalalirumeysa

o sık değil ne ya

2 yıl önce

TayyarCanArkan

"sıklıkla" kelimesini gramatik olarak yanlış gördüğü için kabul etmiyor ancak konuşma dilinde aynı kelimeyi "often" yerine kullansak karşımızdaki kişiyle anlaşabiliriz. Bence grammara fazla ağırlık vermek çok gereksiz. Dil öğrenirken aşırı kuralcı olmak konuşma akıcılığına zarar veriyor.

2 yıl önce

Selman58322

Çok haklısın, insanlar konuşmaya çekinir hale geliyor artık.

6 gün önce

brahimSami

Sıkça ile sıklıkla arasında ki fark ne?? Oysa kabul edilmesi gerekirdi ..

4 yıl önce

egemeneroll

sık saç vardır ama sıklıkla saç yoktur. arasindaki fark bu.

3 yıl önce

MUHTTN

"O sıklıkla değil" dedim kabul etmedi. Saçmalık. Biraz önce başka bir soruda kelime için "sıklıkla" ifadesini kabul etmişti.

3 yıl önce

trk577122

Buradaki sık, aralıksız anlamında mı? Sık ağaçlar gibi mi yani?

2 yıl önce

buketblt1

devrik cümle

2 yıl önce

ahmet141513

'o sık değil'biraz kelime düşük gibi.nadiren kelimesine yakın bir anlam var bence

2 yıl önce

Anti_Mehmet

Bu ve benzeri saçma örnekler kişiyi uygulamadan soğutuyor. Admin arkadaşlar bunları ayıklasa ne güzel olur.

1 yıl önce

benalohas52

"o sık olmaz" doğru olmalı bence.

1 ay önce

aslanmuson

"It's not often" ile ayni cumle mi?

4 yıl önce

adnan.arsl

Senin dedigin "o sıklıkla degil"

4 yıl önce

recepgocen

devamlı anlamıda vermez mi

3 yıl önce

cemaloni

O devamli degil dedim kabul etmedi

3 yıl önce

Nisa1183

Sınavdayım ve 0 kalbim kaldı. Frequent hızlı anlamına da geliyor, ben mi yanlış biliyorum? Benim cevabım da kabul edilmeliydi; hem o sık değil de ne demek? Çok mantıksız.

2 yıl önce

ShamelessT

O sık değil diye cümle mi olur ağlıyorum şuan

1 yıl önce

SukruAyar
SukruAyar

Okunuşu friklint diye okunuyor,yanlış mı duyuyorum?

4 yıl önce

eeempusa

Tobe tobe :D

3 yıl önce

RFnJ
RFnJ

O sik degil dedim kabul ettiler))))

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.