"There is no security in your country."

Çeviri:Senin ülkende güvenlik yok.

September 26, 2016

9 Yorum


hyurdakan

Maalesef. Su anda tamda durum bu benim ulkemde.

September 26, 2016

_Ugur

Aha bizim ülke !

January 8, 2019

lovehyungline

Ülkenizde hiç güvenlik yok dedim kabul etmio yaa

October 5, 2016

akif.y

sanki senin ülken güllük gülistanlık

November 1, 2017

Enes718779

'there' ne için kullanılıyo şimdi

April 6, 2017

godemi

"Burada" gibi

July 9, 2018

sonterekeme

There is there are, var demek biri tekil biri çoğul

May 1, 2019

Okann88

Ülkenizde hiç güvenlik yok, cogul hali de kabul edilmeli

September 7, 2017

BobDye3

İsleri güçleri terbiyesizlik bunların! Bunlar hep Amerika'nın oyunları...

December 30, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.