"Ben İngilizce biliyorum."

Çeviri:I know English.

4 yıl önce

55 Yorum


iozfidan

Bence I know English olmalı. Konuşmakla, bilmek aynı şeyler değildir.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

biz bir dili öğrendiğimizde o dili "bildiğimizi" söylerken, ingilizler "konuştuklarını" söylüyorlar. Yani İspanyolcayı öğrenmiş olan bir İngiliz "I know Spanish" ten daha çok, "I speak Spanish" der. Kabul edilenler arasında zaten "I know" ama pek bu şekilde kullanılmadığını bilin.

4 yıl önce

tugberkcanozen

Bundan bir onceki soruda da bunun tam tersini kullanmışsınız soru kalibi olarak. Anlayamadim know diger soruda bilmek olarak geciyor ve yorumlarda da o sekilde aksettirmissiniz

3 yıl önce

AhmetKaanT2

Aynennn

2 yıl önce

mszirek

Teşekkürler

4 yıl önce

AselAlgz

Teşekkürler

3 yıl önce

STvlS1

Doğru cevap

1 yıl önce

kran92628

Sagol

2 yıl önce

AliEmre750748

Aynen. Geçen gün tam tersi olmuştu. O zaman öğrendim buradan.

3 ay önce

enolYiit

İyi hoş güzel diyorsunda madem speak aynı zamanda bilmek demek neden cevap kabul edilmedi

5 gün önce

MuratAsafS

Zaten.bir dili biliyorsan konusabilirsinde

2 yıl önce

kran92628

Bencede

2 yıl önce

AlifAkifKO

mantıksal olarak biliyorum ve konusabiliyorum farklı olmalı örnek ; i know english but i not speak english

4 yıl önce

EdwardIk

Am eki neden eklenmiyor Yaw

3 yıl önce

buketsevcan

Özne+am/is/are+verb+-ing Present Continuous Tense(Şimdiki zaman)'i ifade eder. (Örnek: I am running=Ben koşuyorum, bunu şimdiki zamanda yapıyorum.) "Ben İngilizce biliyorum." cümlesinde biz her ne kadar şimdiki zaman anlamı katan -yor takısını kullanıyorsak da aslında geniş zamanı kastediyoruz, çünkü bir dili biliyorsanız, biliyorsunuzdur. O yüzden "I am" yani şimdiki zaman kullanmak yerine geniş zaman olan "I speak" i kullanıyoruz.

3 yıl önce

ZaferGLTEK

(Örnek: I am running=Ben konuşuyorum, bunu şimdiki zamanda yapıyorum) diye yazmışsın. '' Ben konuşuyorum'' cümlesi zaten şimdiki zaman.

6 ay önce

MehmetAli2953

Olaya at gözlügüyle bakıyorsunuz bir insan bilmediği şeyi konuşamaz mesela ben fransızca bilmeden konuşamam konuşuyorsam biliyorum manasındadır ....eminim çoğunuz yoğhh a...ına diosnzdur ama dolaylı bir anlatımı kastetmiş

3 yıl önce

ZeynepAkin7

Ben aye yapamìyorum

2 yıl önce

Fatma541864

Speaks ile speak arasındaki fark ne acaba

1 yıl önce

ceren499192

| know English yazıyorum olmuyo

2 yıl önce

STvlS1

Speak yazsana

1 yıl önce

abdullah399557

Güzelde bi saaten sonra kafa yoruyo

2 yıl önce

oguzhanfarmer37

I don't know olması gerekmiyormu arkadaşlar

2 yıl önce

DRSAYDODU

I speak english

2 yıl önce

Kadirahin17

Az önceki başka bir soruda "He speak English" in cevabında o ingilizce biliyor yazısı çıktı. O zaman speak sadece konuşuyorum demek değil biliyorum da demek ??

2 yıl önce

elifnehir5

eh ogreniyozzz

2 yıl önce

cefer-zahid94

I am speak English yazdım ama qebul elemedi

2 yıl önce

cenk977558

Hellfire Necro Skills

2 yıl önce

farukomer.44

i know english = ben ingilizce bilirim olması lazım değil mi? normalde i knowing english = ben ingilizce biliyorum olması lazım.

1 yıl önce

afra351677

Offff bence ı english know olmalı. Türkçe sırasınada uyuyor hem

1 yıl önce

STvlS1

Speak ve know eş anlamlı sözcükler

1 yıl önce

gkalpfer

Speak dı know olmuş napcaz şimdi.

1 yıl önce

memduherde

Ben ingilizce biliyorum mu olmalı ben ingilizce bilirim mi? Aradaki fark nedir aceba

4 yıl önce

SamedKahya

Dil bilmek sürekli bir olay olduğu için "bilirim" olur. Ama konuşma dilinde daha çok "biliyorum" olarak kip kaymasıyla kullanılır. İkisi de doğrudur.

4 yıl önce

memduherde

Teşekkürler.

4 yıl önce

prenses123

ben oraya ingilizce olarak ben ingilizce bilirim yazdım fakat kabul etmedi ve orada ben ingilizce okurum yazıyor çok saçma

4 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

o zaman raporla.

4 yıl önce

Alanis156912

Firat Akay bizler turkiyede ingilizlerinkini ogreniyoruz amerikanin deil

3 yıl önce

simay2007

i am i know english yazınca kabul etmiyor

2 yıl önce

Delil6

Ben "l am speak english" yazdim. 'l' ile 'l am' arasindaki farki anlatir mı bir arkadas lutfen...

2 yıl önce

STvlS1

I speak English yazmalısın

1 yıl önce

Ece433837

Bence "He speak English" olmaliydi cevap Bence "He know English" biraz saçma Amann neyse ☺☺

1 yıl önce

emre821412

know nedemek oldugunu soylememisti bana

7 ay önce

MuhammetKe113264

İ know speak english neden olmuyor arkadaslar yardim eder misiniz?

6 ay önce

Mustafa498477

Know bilmek anlamina geldiginden dolayi I KNOW ENGLISH

6 ay önce

Rauperoden

Diğer cümlelerde şuana kadar hep "ben İngilizce biliyorum, O İngilizce biliyor" gibilerinde "speak" olarak verdiniz, öyle öğrettiniz. Şimdi niye bu kelimeyi kullanmak yanlış olmuş oluyor.

5 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu ile kulübüme katılın

4 ay önce

beyzasahinqk

Arkadaslar know nerelerde ne zaman kullanılıyor birde ne anlama geliyor

3 ay önce

saime489710

Yani ı know yanlış veriyorsunuz l am speak english dogru kabul ediyorsunuz kafa karısikligi yaratiyorsunuz..

1 ay önce

sevda41519

Program konuşmak ve bilmek cümlelerini karıştırmış bence. Burdan belli

1 ay önce

Salih878868

Başka bir derste ise doğrusunu speak olarak kabul etmiş uygulama ama burada know olarak almış bu ne yaman çelişki

3 hafta önce

Emre493975

Çok güzel söylediğiniz teşekkürler

3 hafta önce

fatma394613

Ay kelimesi nerede

3 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.