Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The wheels are white."

Vertaling:De wielen zijn wit.

1 jaar gelden

2 opmerkingen


Bruce_OBrien

Waarom is het meervoud van wiel is wielen en niet wiels. Ik dacht als een woord eindigt in el, en, em of er om je toevoegen s te maken het meervoud.

Here is what I was trying to say

Why is the plural of wiel is wielen and not wiels. I thought if a word ends in el, en, em or er you add s to make it plural.

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Alleen als het woord twee of meer lettergrepen heeft en de laatste lettergreep lettergreep daarop eindigt: https://www.duolingo.com/comment/3751777

Only if the word has two or more syllables and the last syllable ends on that.

1 jaar gelden

Verwante discussies