"Do you have bread?"

Μετάφραση:Έχεις ψωμί;

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


KfKH2
KfKH2

Δεν με μπερδευει. Η απαντηση ειναι σωστη

πριν από 8 μήνες

alex172810

αρα το βοηθητικο do το χησιμοποιουμε και για το δευτερο ενικο οχι μονο για το τριτο οταν κανουμε ερωτηση?

πριν από 6 μήνες

Bacilic
Bacilic
Mod

Η ερώτηση του απλού Ενεστώτα (Present Simple) στα αγγλικά γίνεται με το βοηθητικό ρήμα do ή does, για το τρίτο πρόσωπο ενικού + προσωπική αντωνυμία + ρήμα. Οπότε έχουμε:

Do I/you/we/they have bread?
Does he/she/it have bread?

πριν από 1 εβδομάδα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.