1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Do you have bread?"

"Do you have bread?"

Μετάφραση:Έχεις ψωμί;

September 26, 2016

3 σχόλια


KfKH2

Δεν με μπερδευει. Η απαντηση ειναι σωστη


alex172810

αρα το βοηθητικο do το χησιμοποιουμε και για το δευτερο ενικο οχι μονο για το τριτο οταν κανουμε ερωτηση?


Bacilic

Η ερώτηση του απλού Ενεστώτα (Present Simple) στα αγγλικά γίνεται με το βοηθητικό ρήμα do ή does, για το τρίτο πρόσωπο ενικού + προσωπική αντωνυμία + ρήμα. Οπότε έχουμε:

Do I/you/we/they have bread?
Does he/she/it have bread?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.