1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Almanlar eylül ayını severle…

"Almanlar eylül ayını severler."

Çeviri:The Germans like the month of September.

February 11, 2014

11 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

zaferkahveci

başka bir soruda "fransızlar" derken " the French" ifadesi kullanıldı. çoul eki getirilmedi yani...

February 11, 2014

Selcen_Ozturk

çok güzel soru, şu ana kadar hiç düşünmemiştim.

düşündük taşındık ve sanırız cevap şu şekilde, "-ch, -sh veya -ese" ekiyle yapılmış, okunuşları ş,ç,s ile biten millet isimlerine gelmiyor -s, diğerlerine geliyor. çünkü ses olrak tuhaf olur öbür türlü

  • the Americans, the Germans, the Hungarians, the Italians, the Bulgarians, the Indians, the Kurds, the Arabs, the Greeks, the Turks, the Swedes, the Iraqis, the Israelis, the Kazakhs
  • the Dutch, the French, the Turkish, the Spanish, the Chinese, the Japanese, the Swiss (istisna the Czechs, çünkü sondaki ses ç değil k)

xxnjcs

tantana çıkarma selcen


RanaAktan

Başka bir soruda "Italians speak like this" yerine "The Italians speak like this" yazınca kabul etmedi.


Fatih339956

Month of september mi September of month mı


KaptanMagara

"Likes the september" neden yanlis acaba? Eylul ayi icin sadece september kullanilamaz mi


Selcen_Ozturk

eğer sadece september yazacaksanız the kullanmamalısınız


HakanSait

"Germans like September" yazdım, kabul etti. Sonra buraya baktım ve şaşırdım :-o


MecitKurt1

Atatürkün bir sözü var They come is like, they go


Azmi282926

(The germans like the mount of september. ) neden yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.