"Almanlar eylül ayını severler."

Çeviri:The Germans like the month of September.

4 yıl önce

5 Yorum


zaferkahveci

başka bir soruda "fransızlar" derken " the French" ifadesi kullanıldı. çoul eki getirilmedi yani...

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çok güzel soru, şu ana kadar hiç düşünmemiştim.

düşündük taşındık ve sanırız cevap şu şekilde, "-ch, -sh veya -ese" ekiyle yapılmış, okunuşları ş,ç,s ile biten millet isimlerine gelmiyor -s, diğerlerine geliyor. çünkü ses olrak tuhaf olur öbür türlü

  • the Americans, the Germans, the Hungarians, the Italians, the Bulgarians, the Indians, the Kurds, the Arabs, the Greeks, the Turks, the Swedes, the Iraqis, the Israelis, the Kazakhs
  • the Dutch, the French, the Turkish, the Spanish, the Chinese, the Japanese, the Swiss (istisna the Czechs, çünkü sondaki ses ç değil k)
4 yıl önce

RanaAktan
RanaAktan

Başka bir soruda "Italians speak like this" yerine "The Italians speak like this" yazınca kabul etmedi.

1 yıl önce

KaptanMagara

"Likes the september" neden yanlis acaba? Eylul ayi icin sadece september kullanilamaz mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

eğer sadece september yazacaksanız the kullanmamalısınız

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.