Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Jak víš, psi jedí maso."

Překlad:As you know, dogs eat meat.

před 1 rokem

9 komentářů


lucie471103

Prosím proč nemůže být How you know, dogs eat meat?

před 1 rokem

jsem_czech

To by mě taky zajímalo !!!

před 6 dny

metuzak

nebylo by lepší v tomhle případě, dát v češtině pokud? Ano vím to je anglicky IF

před 1 rokem

tomra2
tomra2

Proc nemuže být As you know the dogs eat meat?

před 5 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

To by byli nejaci konkretni psi. To ta ceska veta nijak nenaznacuje. V kontextu by tam clen i byt mohl, ale ten kontext kolem by musel byt dost individualni.

před 5 měsíci

Cath_Erine00

Proc nemuze byt know you, ale je tam you know?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

v anglickych oznamovacich vetach vzdy je nejdrive osobni zajmeno (ktere, na rozdil od CJ nelze vynechat) a teprve za nim sloveso. Obracene to nejde.

před 1 rokem

PanO780881

Pokud se nepletu, tak když je to You know je to oznamovací větě. Kdyby to bylo Know you, byla by to otázka. Tak snad jsem tě nepopletl ještě víc Kačko :D

před 7 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Otazka opravdu poradi prehazuje, ale vetsina sloves navic potrebuje ke stavbe otazky jeste pomocne sloveso 'do'. DO YOU KNOW...

před 5 měsíci