"The parents like the lawyers."

Fordítás:A szülők szeretik az ügyvédeket.

4 éve

12 hozzászólás


noszi

...továbbá a szülők valószinűtlenségi hajtóművel mennek....

4 éve

Christiansen89

A szülők olyanok mint az ügyvédek? :D

4 éve

nagyaeva
nagyaeva

Szerintem az: The parents ARE like the lawyers.

4 éve

Botond13

Nem, az ,,are" csak folyamatos jelenben kell, és ilyenkor az igéhez egy ,,ing" toldalék kapcsolódik, tehát a mondat ,,The parents are liking the laweyers." lenne, ami már csak azért is helytelen, mert a like igét így nem használjuk (értsd: nem tesszük folyamatos jelen időbe).

9 hónapja

Bony31

Köszönöm, így már értem, hogy miért hibáztam én is.

4 éve

Botond13

Nem mert az az ,,are csak akkor kéne, ha folyamatos jelenben lenne a mondat, de az helytelen, ha like igét használsz. Egyébként meg folyamatos jelenben kell ,,ing" toldalék az ige végére, így a mondat így nézne ki folyamatos jelenben: ,,The parents are liking the lay are liking the lawyers." (de ugyebár ez úgyis helytelen.)

9 hónapja

Botond13

Nem mert az az ,,are csak akkor kéne, ha folyamatos jelenben lenne a mondat, de az helytelen, ha like igét használsz. Egyébként meg folyamatos jelenben kell ,,ing" toldalék az ige végére, így a mondat így nézne ki folyamatos jelenben: ,,The parents are liking the lay are liking the lawyers." (de ugyebár ez úgyis helytelen.)

9 hónapja

nagyaeva
nagyaeva

Az volt a kérdése Christiansen89-nek, hogy "A szülők olyanok mint az ügyvédek". Én erre válaszoltam, nem az eredeti feladatra.

9 hónapja

Geza16

...look like...

3 éve

27spyker

jogászt írtam, de buta vagyok

4 éve

Botond13

Nagy Andrea commentjére a válasz (ide írom, mert vmiért nem tudok válszolni a commentre): Nem mert az az ,,are csak akkor kéne, ha folyamatos jelenben lenne a mondat, de az helytelen, ha like igét használsz. Egyébként meg folyamatos jelenben kell ,,ing" toldalék az ige végére, így a mondat így nézne ki folyamatos jelenben: ,,The parents are liking the lay are liking the lawyers." (de ugyebár ez úgyis helytelen.)

9 hónapja

Botond13

Bocsánat, ,,kicsit'' laggolt..

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.