"The animal drinks at night."

Fordítás:Az állat éjszaka iszik.

4 éve

7 hozzászólás


Itanci
Itanci

Akkor miért írták a szószedetbe, a szó jelentésére azt is, hogy: este?

4 éve

Balint.K

Az estét nem fogadja el

4 éve

LajosVeres1

Sztem az este inkább "evening", a "night" az inkább éjszaka.

4 éve

StTnde
StTnde

Az estét elfogadta 15.12.17 :-) Köszi a jelentéseket

2 éve

Eniko3

az én kutyusom is... :)

4 éve

nancy.szenfy

Az előző mondatban az "at night" esténként volt, most meg nem. Megőrjít.... :(

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

Sztem hiányzik a "s" az a többesszám. Az " at night" egy éjszaka "at nights" éjjelente.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.