"The city has to improve its airport."

Fordítás:A városnak fejlesztenie kell a repülőterét.

4 éve

10 hozzászólás


Timmcsy

repterét miatt egy élet -?

4 éve

radnaitomi

Sajnos van még sok hiba a rendszerben. Jelentsd ilyenkor, és akkor hamar eltűnnek! :)

4 éve

KicsiVikk
KicsiVikk

de eu sztem oke, mert nincs birtokos a mondatban. szoval szo szerint nem a varosnak a reptererol van szo csak egy repterrol amit a varosnak kell fejleszteni. hasogassunk szort :S

4 éve

KicsiVikk
KicsiVikk

most nezem, hogy ok is birtokosnak forditottak, ugyh toletek bocsanat. a logikat meg nem ertem :(

4 éve

radnaitomi

Az 'its' a birtokos alakja az 'it'-nek. Ahogy a 'your' a 'you'-nak.

  • your book = a te könyved

  • its leg = (annak) a lába

Vagyis 'its airport' = a repülőtere (már a városnak, mert arra utal az 'it')

4 éve

KicsiVikk
KicsiVikk

Igy van kozben megvilagosodtam... Ciki. Akartam torolni de nem talaltam vissza :) most volt hatranya az ekezet hianyanak hiszen en repuloteret gondoltam a rendszer meg repulotere't es elfogadta. Koszonom a reszletesbes hasznos valaszt!

4 éve

LukcsMihly

Miért hibás fordítás "A városnak fejlesztenie kell repülőterén" Az "a" imádó rendszer szerint hiányzik az "a" a repülőtér előtt és a repülőterén helyett repülőteréT követel. Szerintem elfogadható sőt jobb az én megoldásom. Na mindegy...

4 éve

MihlyLszlH

A városnak kell a repülőteret javítani....állítólag ez lenne a helyes válasz...

7 hónapja

krepler

az "ITS" miatt a repülőterét (mármint a városnak a repterét)

6 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

Improve= megjavit, továbbfejleszt, fokoz.Szó sincs a feljavít verzióról!

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.