1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kaplumbağa elmayı yer."

"Kaplumbağa elmayı yer."

Çeviri:The turtle eats the apple.

February 11, 2014

34 Yorum


yetimfirat

the turtle eats an apple neden olmuyor? the , an yerine neden geldi


Selcen_Ozturk

the cümledeki “nesne”de kullaınıldığı zaman dilimizde bir karşılığı var, “ismin belirtme hali”.

  • The man eats apples: Adam elma yer (genel ifade)
  • The man eats an apple: Adam bir elma yer (Herhangi bir elma)
  • The man eats the apples: Adam elmaları yer.
  • The man eats the apple: Adam elma yer. (Belirli bir elma, karşımızdaki hangi elmadan bahsettiğimizin farkında)

comment/1646458


_.-.QUEEN.-._

✓THE ÖZNEYE GELDİYSE ANLAM DEĞİŞMEZ. •THE GIRL DRINKS. ➜KIZ İÇER.(belirli bir kız)

✓A/AN ÖZNEYE GELDİYSE "BİR"ANLAMI KATAR. •A GIRL DRINKS.➜BİR KIZ İÇER.(KIZ İÇER DE DOĞRUDUR.){herhangi bir kız}

✓THE NESNEYE GELDİYSE -İ EKİ EKLENİR. • THE GIRL READS THE BOOK➜ KIZ KİTABI OKUR.(belirli)

✓A/AN NESNEYE GELDİYSE "BİR"ANLAMI KATAR •A BOOK➜BİR KİTAP(KİTAP){herhangi bir kitap}

✿THE CAT EATS THE MOUSE. ✿A BOY DRINKS WATER.(sayılamayanlarda a/an kullanılmaz)


Tahaztrk15

Çok teşekkürler


gulisttann

Çok teşekkürler


SleymanDak

Çünkü 'an apple' olduğu zaman 'bir elma' oluyor ama "the apple" yazdımı "elmayı" oluyor kardeşim. Yani belirtmek için söylenir


_.-.QUEEN.-._

✓APPLE:ELMA

✓AN APPLE: BİR ELMA

✓THE APPLE: ELMAYI


Ramazan692131

The belirtme sıfatı kardeşim de an neden kullanılmadı bende anlamadım


[aktif olmayan kullanıcı]

    kaplumbağa bir elma yer , olur çevirisi


SevimBAYAR

    Dediği gibi yazdım yanlış çıktı


mehmetsoyd

    Turtle başına neden Thé kondu


kamuran418129

    "Bir kaplumbağa" demiyor


cisidam

    Bir kaplumbağa dememiş ki neden çevirince a turtle diyor?


sudeselin_

    The nerden cikti???


Sibel737340

    Bazen kelimeler eksik yaziyorum acele ettigimden dolayi.bu hata olup kirmizi olmamali.uyari gelmeli sadece imla yada harf hatasi diye


Berra216799

    o zaman yazılışını unutursun


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Neden the turtle???


BenayKaya

      Neden kaplumbağanın başına "the" geliyor?


CakmaOyuncu654

      Ne ❤❤❤❤❤❤ biseymis abicim ya hep bi tane yanlisim cikiyo


A-s-p-i-n-d-a

      Berna napıyon Ben Şeyma UwU


Aylin8181

      Selam, şu s takısını anlatabilecek olan, neden eats burada var bazı yerlerde yok ??


parsssssss946280

      yok elma kaplumbağı yer:)


brskrnl

      eat değilde neden eats yazıyoruz


mrs.turtlerabbit

      Simple present tenste üçüncü tekil şahıslarda fiilin sonuna “s” takısı gelir. Yani: She- He- İt


AZERBAIJAN555

      BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


yagmur896264

      ben dogruyu yaziyorum o baska sey yaziyor sonra ben dogrusunu yaziyorum o baska yaziyor bu ne la


Alev729291

      the turtle eats the apple diyorum the yerine an olmalıydı diyor öyle yapıyorum an yerine the olmalı diyor bu seferde


Bahadr515924

      Eats yerine eat yanlış oluyo "s" ne anlama geliyo?

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.