1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kaplumbağa elmayı yer."

"Kaplumbağa elmayı yer."

Çeviri:The turtle eats the apple.

February 11, 2014

34 Yorum


yetimfirat

the turtle eats an apple neden olmuyor? the , an yerine neden geldi


Selcen_Ozturk

the cümledeki “nesne”de kullaınıldığı zaman dilimizde bir karşılığı var, “ismin belirtme hali”.

  • The man eats apples: Adam elma yer (genel ifade)
  • The man eats an apple: Adam bir elma yer (Herhangi bir elma)
  • The man eats the apples: Adam elmaları yer.
  • The man eats the apple: Adam elma yer. (Belirli bir elma, karşımızdaki hangi elmadan bahsettiğimizin farkında)

comment/1646458


SleymanDak

Çünkü 'an apple' olduğu zaman 'bir elma' oluyor ama "the apple" yazdımı "elmayı" oluyor kardeşim. Yani belirtmek için söylenir


cisidam

Bir kaplumbağa dememiş ki neden çevirince a turtle diyor?


HanifeRent

Neden the turtle???


mehmetsoyd

Turtle başına neden Thé kondu


Sibel737340

Bazen kelimeler eksik yaziyorum acele ettigimden dolayi.bu hata olup kirmizi olmamali.uyari gelmeli sadece imla yada harf hatasi diye


Ensar.12

Bu nasıl bir uygulama baykuş


sudeselin_

The nerden cikti???


BenayKaya

Neden kaplumbağanın başına "the" geliyor?


AliKrc

arkadaşlar eat ve eats kullanımı neye göre yardımcı olabilirmisinz s kullanımını karıştırıyorum


Selcen_Ozturk

özne 3. tekil şahıs olunca geniş zamanda s takısı gelir, detaylar : https://www.duolingo.com/comment/1430000


FatmaIpek1

Yetim fırat doğru söylüyo


Onnour86

The ve a aynı anlama geliyordu cümlede a yi kabul etmedi ama an değil de a olamaz mıydı peki..


hilalsema1

Senin defiginde bunda ise the kullanmaliyiz herhangi bir elma yer demis


Sukta

Neden "a turtle" yazmamız gerekiyor?


BurakYeti

A turtle sacma degil mi


Virginety

Günlük dildr kullanılan biçim olması sebepli normal ve doğru!


Sibel737340

A neden geliyor basa.bir kaplumbaga demjyor.kaplumbaga diyor


AqinXudiye

Neden "The turtle eats apple" olamaz?


CakmaOyuncu654

Ne boktan biseymis abicim ya hep bi tane yanlisim cikiyo


Ahmet521639

Turtle eats the apple neden olmuyo kaplumbaganin onune the neden gelmeli


zefer.efendiev

Ben böyle yazdim the turtle eats apple


zefer.efendiev

Ben böyle yazdım: the turtle eat the apple neden olmuyo cevap istiyom


SinanSELVY

Zor gibi az kolay aman iste bisi yaaa


Bahar402767

Dogru yazdim girmedi


yusuf851584

Yanlış oldu çünkü kuzenim yaptı yaaa


feliz465469

It can also be "an" not just "the" as they are both gramatically correct.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.