"Kaplumbağa elmayı yer."

Çeviri:The turtle eats the apple.

4 yıl önce

22 Yorum


yetimfirat

the turtle eats an apple neden olmuyor? the , an yerine neden geldi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

the cümledeki “nesne”de kullaınıldığı zaman dilimizde bir karşılığı var, “ismin belirtme hali”.

  • The man eats apples: Adam elma yer (genel ifade)
  • The man eats an apple: Adam bir elma yer (Herhangi bir elma)
  • The man eats the apples: Adam elmaları yer.
  • The man eats the apple: Adam elma yer. (Belirli bir elma, karşımızdaki hangi elmadan bahsettiğimizin farkında)

comment/1646458

4 yıl önce

SleymanDak

Çünkü 'an apple' olduğu zaman 'bir elma' oluyor ama "the apple" yazdımı "elmayı" oluyor kardeşim. Yani belirtmek için söylenir

4 yıl önce

zgeMarango

A turtle neden ???

4 yıl önce

cisidam

Bir kaplumbağa dememiş ki neden çevirince a turtle diyor?

4 yıl önce

sudeselin_

The nerden cikti???

3 yıl önce

Sibel737340

Bazen kelimeler eksik yaziyorum acele ettigimden dolayi.bu hata olup kirmizi olmamali.uyari gelmeli sadece imla yada harf hatasi diye

10 ay önce

HanifeRent

Neden the turtle???

6 ay önce

AliKrc

arkadaşlar eat ve eats kullanımı neye göre yardımcı olabilirmisinz s kullanımını karıştırıyorum

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özne 3. tekil şahıs olunca geniş zamanda s takısı gelir, detaylar : https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

mehmetsoyd

Turtle başına neden Thé kondu

4 yıl önce

FatmaIpek1

Yetim fırat doğru söylüyo

4 yıl önce

Onnour86

The ve a aynı anlama geliyordu cümlede a yi kabul etmedi ama an değil de a olamaz mıydı peki..

3 yıl önce

hilalsema1

Senin defiginde bunda ise the kullanmaliyiz herhangi bir elma yer demis

3 yıl önce

BenayKaya

Neden kaplumbağanın başına "the" geliyor?

2 yıl önce

Sukta

Neden "a turtle" yazmamız gerekiyor?

1 yıl önce

BurakYeti

A turtle sacma degil mi

1 yıl önce

Virginety

Günlük dildr kullanılan biçim olması sebepli normal ve doğru!

11 ay önce

Sibel737340

A neden geliyor basa.bir kaplumbaga demjyor.kaplumbaga diyor

10 ay önce

AqinXudiye

Neden "The turtle eats apple" olamaz?

8 ay önce

CakmaOyuncu654

Ne boktan biseymis abicim ya hep bi tane yanlisim cikiyo

3 ay önce

Farit223421

Niye an almuyo

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.