"Iliketheoppositemodel."

Fordítás:Nekem a szemközti modell tetszik.

4 éve

8 hozzászólás


kivancs77

kedvelem a szemben lévő modellt ezt írtam, nem fogadta el. szerintetek nem túl szigorú?

4 éve

radnaitomi

De! :) Jelentsd, mert az is teljesen jó megoldás!

4 éve

Sferrari83

Akkor nem csak én írtam ezt :D

4 éve

GloncziLsz

Szerintemis!!

2 éve

nyusziagyar

"tetszik a szemben álló modell"- úgy látszik még nem ismer minden változatot.:(

4 éve

Balimara

nekem tetszik a szemben lévő modell.szerintem ez is jó

4 éve

Szollosi2
Szollosi2

Én is szemben levőt írtam, szerintem ez is jó

4 éve

RbertKisge

Érdekes elfogadta hogy szeretem az ellentétes modelleket. :-)

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.