1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I drink orange juice."

"I drink orange juice."

Fordítás:Narancslevet iszom.

February 11, 2014

34 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Ragi21

azért szinek témakörben az "i drink orange juice" kemény. Fordítom: narancssárga levet iszom.

October 21, 2014

Lord_Raven

:D

January 15, 2015

KisBotond

Ez meg mi???

July 27, 2017

SzErik

elfogadta?? XD

February 27, 2015

erdos.gota

Én is hasonlót írtam, és nekem nem...

May 1, 2015

Javaslat

Nekem se.

July 12, 2017

54ny7

az angol orange szóhoz abszolút kapcsolódik:)

February 7, 2018

delpoaro

Én narancs gyümölcslét iszom

July 29, 2014

sylvi790706

Ennek miköze a színekhez???

July 7, 2014

ReszEszti

Angolban az orange a narancsot is jelenti mint a gyümölcs és mint a színt a narancssárgát

July 26, 2015

TamsSzobos

Narancslevet = Narancslét

February 11, 2014

vivi1003

Iszom a narancslevet Mér nem jó?

February 22, 2014

JaMi75

akkor az folyamatban levő cselekvés (I'm drinking orange juice)

March 28, 2014

Harold69.uk

Akkor a narancslevet iszom nem folytonos mert ez a jó válasz.

May 2, 2014

AnnaEszter1

ÉS! Magyar Iszom azt, iszok valamit! A narancslé pedig azt.

December 29, 2014

vasvariistvan

Nem egészen.

July 13, 2019

Petmaestro

:D

October 31, 2014

gfatima55

Narancsos italt iszom,miért nem jó?

July 8, 2015

ReszEszti

Én azt irtam ''narancslevet iszok,,

July 26, 2015

mmark007

Nekem nem is mondott semmit

November 16, 2015

KobolkAnna1

Azt írta ki hogy muszáj oda raknom a juice-t

January 4, 2016

egyedizs

Hm... Narancs üdítőt nem fogadta el... Na, nem baj, amúgy sem szertem. :-D

January 26, 2016

Fec112763

Mert az a ,,soft drink"...

April 18, 2017

Mamemimomu73

Vagy esetleg: I drink orange orange juice, narancssárga narancslevet iszom :D

March 9, 2016

poci8

Narancslé=szín

April 30, 2016

MagyarOd

Narancs dzsúzt iszom. Már megint magyar helyesírási hiba miatt elutasít!

May 17, 2016

Niki163751

Ugyan ez volt nálam is...ráadásul ez helyes magyarul is es forditasi ertelemben is.

October 17, 2018

The_Martin

én narancslevet iszok- na ez jó

September 23, 2016

MerlJnos

Iszom narancs italt Miért nem Jó?

February 19, 2017

Fec112763

Szoktam narancslevet inni.... (ezt jelenti) (mert most lehet, hogy épp autót vezetek, vagy házat építek...)De nem is erőlködöm itt a Present Simple igeidő helyes értelmezésével, a kezdőket viszont rossz vizekre viszi az oldal....

April 18, 2017

nauni964

a dzsúz és a gyümölcslé ugyanaz. És a narancs dzsúzt külön kell írni! ez egy előbbi rossz megoldás volt!

March 27, 2018

nauni964

narancs szörp és narancslé magyarul UGYANAZ!!!!!

March 28, 2018

TthKlmn

I drink an orange juice. ezért buktam a pontot mert you drink yellow juice.írtam! Helyesen így kellett volna you drink a yellow juice! Most akkor mi a tuti?

June 1, 2018

Lifejunior

narancs lé vagy narancssárga lé what

October 9, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.