A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I drink orange juice."

Fordítás:Narancslevet iszom.

4 éve

31 hozzászólás


Ragi21

azért szinek témakörben az "i drink orange juice" kemény. Fordítom: narancssárga levet iszom.

3 éve

Lord_Raven

:D

3 éve

KisBotond

Ez meg mi???

1 éve

SzErik

elfogadta?? XD

3 éve

erdos.gota

Én is hasonlót írtam, és nekem nem...

3 éve

Javaslat

Nekem se.

1 éve

54ny7

az angol orange szóhoz abszolút kapcsolódik:)

6 hónapja

delpoaro

Én narancs gyümölcslét iszom

4 éve

sylvi790706

Ennek miköze a színekhez???

4 éve

ReszEszti

Angolban az orange a narancsot is jelenti mint a gyümölcs és mint a színt a narancssárgát

3 éve

TamsSzobos

Narancslevet = Narancslét

4 éve

vivi1003

Iszom a narancslevet Mér nem jó?

4 éve

JaMi75

akkor az folyamatban levő cselekvés (I'm drinking orange juice)

4 éve

Harold69.uk

Akkor a narancslevet iszom nem folytonos mert ez a jó válasz.

4 éve

AnnaEszter1

ÉS! Magyar Iszom azt, iszok valamit! A narancslé pedig azt.

3 éve

Petmaestro

:D

3 éve

gfatima55

Narancsos italt iszom,miért nem jó?

3 éve

ReszEszti

Én azt irtam ''narancslevet iszok,,

3 éve

mmark007

Nekem nem is mondott semmit

2 éve

KobolkAnna1

Azt írta ki hogy muszáj oda raknom a juice-t

2 éve

egyedizs

Hm... Narancs üdítőt nem fogadta el... Na, nem baj, amúgy sem szertem. :-D

2 éve

Fec112763
Fec112763

Mert az a ,,soft drink"...

1 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Vagy esetleg: I drink orange orange juice, narancssárga narancslevet iszom :D

2 éve

poci8

Narancslé=szín

2 éve

MagyarOd

Narancs dzsúzt iszom. Már megint magyar helyesírási hiba miatt elutasít!

2 éve

The_Martin

én narancslevet iszok- na ez jó

1 éve

MerlJnos

Iszom narancs italt Miért nem Jó?

1 éve

Fec112763
Fec112763

Szoktam narancslevet inni.... (ezt jelenti) (mert most lehet, hogy épp autót vezetek, vagy házat építek...)De nem is erőlködöm itt a Present Simple igeidő helyes értelmezésével, a kezdőket viszont rossz vizekre viszi az oldal....

1 éve

nauni964

a dzsúz és a gyümölcslé ugyanaz. És a narancs dzsúzt külön kell írni! ez egy előbbi rossz megoldás volt!

4 hónapja

nauni964

narancs szörp és narancslé magyarul UGYANAZ!!!!!

4 hónapja

TthKlmn

I drink an orange juice. ezért buktam a pontot mert you drink yellow juice.írtam! Helyesen így kellett volna you drink a yellow juice! Most akkor mi a tuti?

2 hónapja