"Our hat"

Fordítás:A kalapunk

February 11, 2014

35 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


floresztin

Figyeljetek! Szerintem ne adjátok föl soha! Csak így lehet tanulni! A hibákkal ne is törödjetek!! Nem nagy gond egyszer úgyis megtanulod!!!☺


adela_11122

Hogy csináltál smiley-t?


Aladr18jjsjss

Ufkeeeefniiiiicűó000 qjjáááz


ujfazoli

a "mi kalapunk" miért nem jó?


vikica7

Mertangolul kell leírni amit hallassz


okosodok

... krumpli-burgonya...


KadZso

"a sapkánk" miért nem jó?


Kredal

Sapka-cap / Kalap-hat


vikica7
  1. Mert angolul kell beírni amit hallassz 2. Mert a sapka az "cap" a kalap pedig a "hat"

berimiki

Pontosan ezt írtam be :)


adela_11122

Elsore is felfogtuk, nem sertesnek, de mar legalabb ketten is leirtak.


zoller6

Ha azt írom kalapjaink akkor a kalapunk a jó ha azt írom kalapunk akkor a kalapjaink a jó!!!!


csabca3

A hangfelvétel azt mondja, hogy ,,áő hesz z" és ebből nem tudom eldönteni, hogy mit mond.


JULIANNA110742

Még levegőt se vettem, már ki is pirosított


krezso

Nekem is, meg is írtam nekik, de sajnos nem fogják kijavítani. Nyomd meg a "most nem tudok"-ot, és mehetsz tovább.


mtbessenyei

Angolul kell írni olvassátok el mit kér a feladat


Lorenzoo8

Attól mèg nekem magyarul kell mert neked nem úgy dobta fel.


idavidka

Sapkánk miért nem jó?


katica.molnar

a sapkát "cap"-nek mondják. a kalap az "hat"


erika396857

Ugyanazt írtam amit jó válaszként megadott és mégsem fogadta el


GborIlla

Mi kalapunkat nem fogadja el pedig azt jelenti!


FehrAnna8

Mitől lesz a kalapunk! Our hat! Our- mienk Hat kalap! ???


vikica7

Ha ennyire nem tudsz angolul/hülye vagy hozzá akkor nem tudunk segíteni


FehrAnna8

Szerintem TE Nagyobb h..ye vagy!,-mert magyarázat, segítés helyett hülyézel!!!


Zsuzsi980393

Miért nem jó? mi kalapunk .our-miénk


Pl6rOx

Jó lenne ha ez a nő nem sziszegne a t betű kiejtésénél!!! Meg szívlelendő!!!


vikica7

A kommentelők legtöbbségének segítek (azaz azoknak akik azt hiszik magyarul kell beírni) :ANGOLUL KELL LEÍRNI HOGY MIT HALLASSZ!!


katica.molnar

nem mindenkinek. egy mondatot többféle feladatnál is bead. és akármilyen feladatnak adta be (angol→magyar, magyar→angol, vagy hallás utáni leírás stb.), egy helyen lehet kommentelni.


Tihamer196155

Többesszámban mondja!!!


NovkCsilla1

"Our hat" ezt magyarul 4 féle képpen tudjuk mondani. "Kalapunk", "Mi kalapunk", "A kalapunk", "A mi kalapunk" .


NovkCsilla1

"Our hat" ezt magyarul 4 féle képpen tudjuk mondani. "Kalapunk", "Mi kalapunk", "A kalapunk", "A mi kalapunk".


LajosFarag1

Mi kalapunk miért nem jo

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.