"Our hat"

Fordítás:A kalapunk

4 éve

16 hozzászólás


okosodok

... krumpli-burgonya...

3 éve

KadZso
KadZso

"a sapkánk" miért nem jó?

4 éve

GlDvid3

Sapka-cap / Kalap-hat

1 hónapja

floresztin

Figyeljetek! Szerintem ne adjátok föl soha! Csak így lehet tanulni! A hibákkal ne is törödjetek!! Nem nagy gond egyszer úgyis megtanulod!!!☺

2 éve

ujfazoli

a "mi kalapunk" miért nem jó?

4 éve

idavidka

Sapkánk miért nem jó?

2 éve

SankoNero

simán "sapkánk" az "a sapkánk" helyett miért nem jó?

4 éve

SzabolcsWi

Nekem a Mi sapkánk' választ nem fogadta el. Mert szerintük a Mi kalapunk s jó.

4 éve

ReginaSult

Miert nem jó ' a mi sapkánk'?

3 éve

andrea-vekony

De én azt írtam. Nem fogadta el.

3 éve

berimiki

Pontosan ezt írtam be :)

2 éve

mtbessenye

Angolul kell írni olvassátok el mit kér a feladat

2 éve

Lorenzoo8

Attól mèg nekem magyarul kell mert neked nem úgy dobta fel.

2 éve

gaalmosch14

A sapka az a cap

1 éve

erika396857

Ugyanazt írtam amit jó válaszként megadott és mégsem fogadta el

1 éve

zoller6

Ha azt írom kalapjaink akkor a kalapunk a jó ha azt írom kalapunk akkor a kalapjaink a jó!!!!

8 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.