"Itevenrainedalittlebit."

Çeviri:Birazcık yağmur bile yağdı.

4 yıl önce

14 Yorum


maerdem

Cümleyi anlamsız bulan arkadaşlar için... "O kupkuru çölün üstünde bir bulut belirdi, gölgesi ile adeta bir şemsiye gibiydi. Birazcık yağmur bile yağdı."

3 yıl önce

son.sav
son.sav

Birazcık yağmur bile bıraktı. (cümlenin öznesi olan bulut yağmaz. Yağan yağmurdur. Bulut yağış bırakır.

2 yıl önce

kubraaapolat

Bence kesinlikle şoyle olmali" birazcık da olsa yağmur yağdı"

3 yıl önce

cronychucky

Turkcede boyle bi cumle kullanmadigimizdan garip geldi bana

4 yıl önce

bekirsoyda

Ne salakca bi cumledir bu ya. Yagmur bile birazcik yağdı olur ancak

4 yıl önce

Chotanak

Yağmur bile biraz yağdı olabilir mi?

4 yıl önce

e.fiski

yağmur bile biraz yağdı nasıl diyeceğiz?

4 yıl önce

KahramanKa2

Bu kalip ne zaman kullanilir ki. Birçok sey oldu hatta birazcik yağmur bile yagdi anlaminda mi. Yoksa anlami mecazi mi

4 yıl önce

nomadicbull

Yağmur bile biraz yağdı

2 yıl önce

neoramax

"az yağmur bile yağdı" <= bence kabul edilmeli

2 yıl önce

HseyinKEMA1

Biraz yağmur yağdı. /. Açiklaması rapor edildi.

1 yıl önce

Adem118499

Çok az yağmur bile yağdı. Olması gerekmez mi?

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.