Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onların fili süt içer."

Çeviri:Their elephant drinks milk.

4 yıl önce

22 Yorum


EzgiZeynep

bunu anlamadım ben ya bu s 3. tekillerde gelmiyor muydu their onların yani çoğul? drink yerine drinks olmasını anlamadım . s nerde geliyor nerde gelmiyor ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özne onlar değil "onların fili" yani tekil

4 yıl önce

EzgiZeynep

ayy evet uykusuzum hiç özneyi düşünmedim their i gördüm bu çoğul dedim direk. en iyisi sonra çalışayım uykusuz olmuyor. teşekkürler selcen :)

4 yıl önce

MehmetSari976520

Sinifin ve Duolingo 'nun baskani gibisin. Emegine saglik.

2 hafta önce

tupulat

Selcan supersin sen olmasan kim cevaplar bu sorulari... thank you

4 yıl önce

efeata2007

bilmiyoruz

3 yıl önce

SenemDila

theirs yap mı diyordu

3 yıl önce

SerkanAkpo

S takısı he she ve it olduğunda gelir

3 yıl önce

engin990274

Neden its gelmedi drinks den sonra ?

3 ay önce

Tolgazorba

its milk onun sütü demek. Fil sütü icer baska fil sütünü icer başka

1 ay önce

Murat-Sleyman

Bence kafana takma sen öğrenmene bak:)

9 ay önce

idemakarol

Mahmut

7 ay önce

Sude271057

Yine geldi bizim fil.

2 ay önce

Klicbey

Bizim fil süt içmiyor.

2 ay önce

nansi44

Neden its kulllanilmadi dri nkten sonra?

1 ay önce

Elenora5

oldukça doğruu

3 yıl önce

ELFTOP

tek birşey yanlış olsa kabul etmiyor

1 yıl önce

Nisaoban1

Drink yazıyorum drinks yaz diyo drinks yazıom drink yaz diyor bune la

11 ay önce

bthn01

Their elephant's neden olmuyor

3 yıl önce

dersimliii

Their the elephant drinks milk bunuda kabul etmesi lazım degilmi

3 yıl önce

RasimKl

The elephant dedim kabul edilebilir miydi?

4 yıl önce

JokerBilgehan

Olmazdı the elephant = fil (sadece) Onların fili dediği için "their" ifadesi kullanılmalı

4 yıl önce