1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onların fili süt içer."

"Onların fili süt içer."

Çeviri:Their elephant drinks milk.

February 11, 2014

32 Yorum


EzgiZeynep

bunu anlamadım ben ya bu s 3. tekillerde gelmiyor muydu their onların yani çoğul? drink yerine drinks olmasını anlamadım . s nerde geliyor nerde gelmiyor ?

February 11, 2014

Selcen_Ozturk

özne onlar değil "onların fili" yani tekil

February 11, 2014

EzgiZeynep

ayy evet uykusuzum hiç özneyi düşünmedim their i gördüm bu çoğul dedim direk. en iyisi sonra çalışayım uykusuz olmuyor. teşekkürler selcen :)

February 11, 2014

MehmetSari976520

Sinifin ve Duolingo 'nun baskani gibisin. Emegine saglik.

September 9, 2018

Serkan370169

bende bunu sorucaktım thank you lady

November 25, 2018

tupulat

Selcan supersin sen olmasan kim cevaplar bu sorulari... thank you

March 18, 2014

Senan215776

Çünki filler değil fil olduğu için drinks yazılır

July 22, 2019

efeata2007

bilmiyoruz

February 27, 2015

SerkanAkpo

S takısı he she ve it olduğunda gelir

February 22, 2015

SenemDila

theirs yap mı diyordu

April 23, 2015

engin990274

Neden its gelmedi drinks den sonra ?

June 15, 2018

Tolgazorba

its milk onun sütü demek. Fil sütü icer baska fil sütünü icer başka

August 18, 2018

aleyna657448

Selcrn sen çok yaşa hemi

February 8, 2019

OgzAzb

He

March 19, 2019

EsmerKokme

Bizim fil süt içse ölür

April 3, 2019

Murat-Sleyman

Bence kafana takma sen öğrenmene bak:)

November 28, 2017

Klicbey

Bizim fil süt içmiyor.

July 11, 2018

FaritGaybu

They ile their ne zaman kullanilyor yaaaa

April 6, 2019

FaritGaybu

Ikiside ayni.. degilmi

April 6, 2019

fatma110562

Cevabim dogru ama kabul etmedi dogru cevap olarak yazdigimi soyledi

July 2, 2019

Halil-Dedeoglu93

'onların' derken Their ' a niçin 's' takısı gelmedi. Their = Onlar ? ,,, Theirs = Onlar-ın ??

September 4, 2019

Sude271057

Yine geldi bizim fil.

July 10, 2018

nansi44

Neden its kulllanilmadi dri nkten sonra?

July 29, 2018

aye12771

Bence bu soru hatalı isterseniz inceleyin

August 16, 2019

idemakarol

Mahmut

February 16, 2018

Elenora5

oldukça doğruu

May 7, 2015

ELFTOP

tek birşey yanlış olsa kabul etmiyor

January 19, 2017

bthn01

Their elephant's neden olmuyor

November 9, 2014

Nisaoban1

Drink yazıyorum drinks yaz diyo drinks yazıom drink yaz diyor bune la

October 4, 2017

RasimKl

The elephant dedim kabul edilebilir miydi?

March 29, 2014

JokerBilgehan

Olmazdı the elephant = fil (sadece) Onların fili dediği için "their" ifadesi kullanılmalı

April 7, 2014

dersimliii

Their the elephant drinks milk bunuda kabul etmesi lazım degilmi

November 18, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.