1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onların fili süt içer."

"Onların fili süt içer."

Çeviri:Their elephant drinks milk.

February 11, 2014

43 Yorum


EzgiZeynep

bunu anlamadım ben ya bu s 3. tekillerde gelmiyor muydu their onların yani çoğul? drink yerine drinks olmasını anlamadım . s nerde geliyor nerde gelmiyor ?


Selcen_Ozturk

özne onlar değil "onların fili" yani tekil


EzgiZeynep

ayy evet uykusuzum hiç özneyi düşünmedim their i gördüm bu çoğul dedim direk. en iyisi sonra çalışayım uykusuz olmuyor. teşekkürler selcen :)


Serkan370169

bende bunu sorucaktım thank you lady


Tom840838

landy bilmem ama thank you demek teşekkür ederim demek


Klicbey

Bizim fil süt içmiyor.


engin990274

Neden its gelmedi drinks den sonra ?


Tolgazorba

its milk onun sütü demek. Fil sütü icer baska fil sütünü icer başka


Derya367232

İts elephant dedim ama neden olmadı. Onların fili sonuçta?


bade123456ABD

Başka hayvan yokmuş gibi ikidebir


aleyna657448

Selcrn sen çok yaşa hemi


FaritGaybu

They ile their ne zaman kullanilyor yaaaa


_.-.QUEEN.-._

•They:Onlar=Özne •Their:Onların=Sahiplik bildirir.


FaritGaybu

Ikiside ayni.. degilmi


fatma110562

Cevabim dogru ama kabul etmedi dogru cevap olarak yazdigimi soyledi


Halil-Dedeoglu93

'onların' derken Their ' a niçin 's' takısı gelmedi. Their = Onlar ? ,,, Theirs = Onlar-ın ??


_.-.QUEEN.-._

THEY:ONLAR THEİR:ONLARIN * THEİRS:ONLARINKİ,ONLARINKİLER


Cahid1453

Onların fili kalıbında their the elephant olması gerekmez mi? Cümle normal de "onların fil süt içer" olmalı. Yok benim yazdığım yanlışsa türkçe "onların fil süt içer" nasıl tercüme edilir.


REZZAN569841

their elephant drink milk yazdim kabul etmedi bana aciklarmisiniz


HARUNYAKUT

Neden s takısı geliyor burda?


gghjjhg

Fil süt içermi ??? merak ettim


VolkanDoru2

The elephant neden değil


fezacamkiral

Yani biliyomusunuz ben cocugum ama hepsini biliyoeum


BerkEfe7

neye göre 'the' koyuyoruz


Ahmet506796

Bir S takısı yüzünden kabul etmedi yaa


BerkKkyldz

rasgele bir fil olmadı için the koydum yanlış dedi


MeryemSena560024

Çünkü onları fili elit fil


Esma925565

Biri bana Their in okunuşunu söyleyebilir mi their'i okurken "deir" falan oluyorum ama yanlış olduğu hissine kapılıyorum


_kl.mrt

Neden özneye "the " gelmedi


Ataberk566934

10 can kullandım şu his theşr them bi anlıyamadım


Furkan458925

Fili diyor neden elephant's değil


Nuray985854

Çok güzel bir oyun bu


_dan_kuso_

They ve their arasindaki fark ???????


lady_jaehwa30

They: onlar

Their: onların


ule68086

Their elephant drinks its milk yanlis bir cumle mi acaba


PrOzkan60

Neden “Their elephant is drinks milk” olmuyor.


EdaNurkmen

Yazdığımın aynısını yazıp yanlış diyor. Ya aynısını yazdım. Ne yanlış veriyorsnn


WorldShows

The ve eat,eats.read.reads.drink.drinks nerede kulanilir


nilfer605941

Drinks the milk neden olmadı. Herhangi bir süt sonuçta


roma5705

Elephant yazmak yerine elepant yazdım,kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.