Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onların fili süt içer."

Çeviri:Their elephant drinks milk.

4 yıl önce

7 Yorum


EzgiZeynep

bunu anlamadım ben ya bu s 3. tekillerde gelmiyor muydu their onların yani çoğul? drink yerine drinks olmasını anlamadım . s nerde geliyor nerde gelmiyor ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özne onlar değil "onların fili" yani tekil

4 yıl önce

EzgiZeynep

ayy evet uykusuzum hiç özneyi düşünmedim their i gördüm bu çoğul dedim direk. en iyisi sonra çalışayım uykusuz olmuyor. teşekkürler selcen :)

4 yıl önce

MehmetSari976520

Sinifin ve Duolingo 'nun baskani gibisin. Emegine saglik.

1 ay önce

engin990274

Neden its gelmedi drinks den sonra ?

4 ay önce

Tolgazorba

its milk onun sütü demek. Fil sütü icer baska fil sütünü icer başka

2 ay önce

Klicbey

Bizim fil süt içmiyor.

3 ay önce