1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Hähnchen"

"Das Hähnchen"

Çeviri:Tavuk

September 27, 2016

14 Yorum


Tayfun.26

Artikeli das olarak belirtmiş. Cümle içinde kullanılmamış


Leyla1735

Arkadaşlar artikeli saymıyor o yüzden tavuk sayılıyor


Prenses54479

Bu tavuk deyince niye kabul etmiyor ? Çünkü das bu anlamında


OzcanEmrah

Das artikeli oluyor. Bu manasına gelmez. Bu demek için Das ist ein Hähnchen bu bir tavuk demek gerek.


Teomanimek

Buradaki "das" artikel, Bu kelimesiyle karıştırmayın


mavibeyaz3

Cunle sobunda das hahnchen olunca mi " bu tavuk " anlamina geliyor


OzcanEmrah

Başta das ist demek gerek «bu» manası için


melisbusra12446

Bir yazmadım kabul etmedi


aliehcanzb

Cevap dogru yanlis deyip benim dadigimi soyedi ne tuhaf ya


umut3200

cevabınız verdikten sonra doğru veya yanlış yazan kutucuğun en altındaki bildir butonundan benim cevabım doğruyduyu işaretleyiniz


QueenNeva

Tavuj yazdın ve kabul etti


OzcanEmrah

Bir sözlükte tavuk eti diyor başka bir sözlükte horoz kızartması. Sözlük programı tavsiye edebilecek olan var mı


Fatma853642

Bazan sinir oluyorum Bizde yumurta almanca ei Bazan bizde kısa cümle onlar da çok uzun daral geliyor


SiyahLeo

Miss gibib dqvuh vaklla

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.