A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We have hats."

Fordítás:Vannak kalapjaink.

0
4 éve

17 hozzászólás


MolnrBence

Mi kalapjaink. Az miért nem jó?

6
Válasz4 éve

carlosmester

"We have haz" ...elfogadta.... :D

4
Válasz3 éve

eszter035

Mi kalapjaink??

2
Válasz3 éve

palviki28

Nekünk vanak kalapjaink elfogadta

2
Válasz3 éve

atat67

sapka?

1
Válasz4 éve

Nyergi

Jah, sapka nem jó? a gyakorlo kepen is sapkavolt!

1
Válasz4 éve

petra.fura

az cap lenne nem hat,mert a kalap a hat a sapka pedig a cap

18
Válasz4 éve

RenataBaliga

Kalap is volt a kepeken

1
Válasz3 éve

AntalGeza

Nyergi! Teljesen igazad van!

0
Válasz4 éve

Mate_mc

U.ez!!!!!!!!!!

0
Válasz3 éve

NriSz

A kalapjaink. Most az a -val mi baja??

1
Válasz3 éve

zsofi.vegh

A mi sapkáink? miért nem jó

1
Válasz3 éve

Angi0624

Mert nem sapka hanem kalap

0
Válasz3 éve

CsabaGeszt

Érthetőbben kiejteni a mondatvégi szót!

0
Válasz2 éve

KomcsiAbig

Ez már a 10. kalapos kérdés egymás után

0
Válasz11 hónapja

csilla325471

Ha s van a végén akkor miért nem többesszám??

0
Válasz3 hónapja

vasvariistvan

Az.

0
Válasz3 hónapja