"We have hats."

Fordítás:Vannak kalapjaink.

4 éve

17 hozzászólás


MolnrBence

Mi kalapjaink. Az miért nem jó?

4 éve

carlosmester

"We have haz" ...elfogadta.... :D

4 éve

eszter035

Mi kalapjaink??

4 éve

palviki28

Nekünk vanak kalapjaink elfogadta

3 éve

atat67

sapka?

4 éve

Nyergi

Jah, sapka nem jó? a gyakorlo kepen is sapkavolt!

4 éve

petra.fura

az cap lenne nem hat,mert a kalap a hat a sapka pedig a cap

4 éve

AntalGeza

Nyergi! Teljesen igazad van!

4 éve

RenataBaliga

Kalap is volt a kepeken

3 éve

Mate_mc

U.ez!!!!!!!!!!

4 éve

NriSz

A kalapjaink. Most az a -val mi baja??

4 éve

zsofi.vegh

A mi sapkáink? miért nem jó

3 éve

Angi0624

Mert nem sapka hanem kalap

3 éve

CsabaGeszt

Érthetőbben kiejteni a mondatvégi szót!

2 éve

KomcsiAbig

Ez már a 10. kalapos kérdés egymás után

1 éve

csilla325471

Ha s van a végén akkor miért nem többesszám??

8 hónapja

vasvariistvan

Az.

8 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.