"Sen domuz eti ve ekmek yersin."

Çeviri:You eat pork and bread.

4 yıl önce

14 Yorum


erkin2

ekmeğin başınada eat koydum yanlışlık nerde acaba?

4 yıl önce

nasibim948

Aynı fiili iki defa yazmanız yanlış olmuş. Örneğin Türkçe'de "Sen domuz eti yersin ve ekmek yersin" deseydik yine hata etmiş olurduk.

3 ay önce

nasibim948

Domuz, İngilizce konuşan insanların kültüründe bolca yer etmiş ve sıkça tüketilen bir hayvan. Bazıları domuzdan bahsetmeyin demişler; böyle mantıksız bir bakış açısı olabilir mi? Şimdi bir Hinduya Türkiye'yi anlatsan içinde inek eti var diye kebaptan, lahmacundan ya da diğer yöresel bir çok yemekten bahsetmeyecek misin? Bir dili öğrenmek aynı zamanda bir kültürü öğrenmektir. Olacağından değil ama bu dar bakış açınızı bir an evvel genişletmenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

3 ay önce

BurcuBlgn1

Kesinlikle katılıyorum

3 hafta önce

okosebent

adamlar domuz eti yiyor. siz yapin programi zemzem icelim :) cumleyi dogru yaptim ama yorumlarda bunu gorecegimi biliyordum :)

3 yıl önce

mine063301

I dont eat pork Elhamdülillah

6 ay önce

akin_ozdemir

pork meat demek yanlış mı olur?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. pork zaten domuz eti demek. pig domuz demek. ama ingilizcede farklı etler için isimler mevcut, pig meat de denmez

4 yıl önce

mehmet98838

Eat ve eats anlamlarini bi turlu ogrenemedim karistiriyorum

3 ay önce

nasibim948
  1. tekil şahıs, 2. tekil şahıs ve çoğul şahıslarda eat; 3. Tekil şahıslarda ise eats kullanılır.
3 ay önce

Tunahant8

Neden eats kullanmadik

4 ay önce

esincelik
esincelik

Çünkü 3. Sahislar(she, it,he) sadece "s" alır. Diger kisiler almaz. Söz konusu cümle de 2. Tekil kişi olduğu icin almaz.

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.