Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen domuz eti ve ekmek yersin."

Çeviri:You eat pork and bread.

4 yıl önce

69 Yorum


erkin2

ekmeğin başınada eat koydum yanlışlık nerde acaba?

4 yıl önce

nasibim948

Aynı fiili iki defa yazmanız yanlış olmuş. Örneğin Türkçe'de "Sen domuz eti yersin ve ekmek yersin" deseydik yine hata etmiş olurduk.

1 ay önce

hilalmudu

bencede yanlışlık nerde?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü İngilizcede öyle bir kullanım yok

4 yıl önce

okosebent

adamlar domuz eti yiyor. siz yapin programi zemzem icelim :) cumleyi dogru yaptim ama yorumlarda bunu gorecegimi biliyordum :)

3 yıl önce

nasibim948

Domuz, İngilizce konuşan insanların kültüründe bolca yer etmiş ve sıkça tüketilen bir hayvan. Bazıları domuzdan bahsetmeyin demişler; böyle mantıksız bir bakış açısı olabilir mi? Şimdi bir Hinduya Türkiye'yi anlatsan içinde inek eti var diye kebaptan, lahmacundan ya da diğer yöresel bir çok yemekten bahsetmeyecek misin? Bir dili öğrenmek aynı zamanda bir kültürü öğrenmektir. Olacağından değil ama bu dar bakış açınızı bir an evvel genişletmenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

1 ay önce

akin_ozdemir

pork meat demek yanlış mı olur?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. pork zaten domuz eti demek. pig domuz demek. ama ingilizcede farklı etler için isimler mevcut, pig meat de denmez

4 yıl önce

QaziAli2005

Yanlış,çünki pork özü domuz eti.

3 ay önce

Su_Isoy361

Evet yalnış olur,çünki porkun anlamı domuz eti, bi de pork meat yazsan domuz eti eti yerim denilir,bu da mantıksız olur. İngilizcede bi kaç yiyeceğin kendi adı var, her et yiyeceğinin de kendi isimleri var, mesela domuz eti ayrı, hint toyuğu eti ayrı, dana eti, her birinin kendi adları var, bi örnek de vereyim. Her birinin kendi adı var, toplum olarak etden bahsediyorsak ,,meat,, deriz

3 yıl önce

mine063301

I dont eat pork Elhamdülillah

4 ay önce

mine063301

Müslümanlar yorumları yukarı taşıyın ALLAHÜ EKBER! ASDADDADAAJKWLDLDŞSŞŞX:D :D

4 ay önce

veestrom

Müslümanlar domuz eti Yemezler Çünkü domuz İslam dinine göre haramdır. Bu İngilizce nasıl yazılır acaba.

3 ay önce

baransekin

The muslims don't eat pork because it's forbidden in their religion.

3 ay önce

Tunahant8

Neden eats kullanmadik

2 ay önce

esincelik
esincelik

Çünkü 3. Sahislar(she, it,he) sadece "s" alır. Diger kisiler almaz. Söz konusu cümle de 2. Tekil kişi olduğu icin almaz.

1 ay önce

mehmet98838

Eat ve eats anlamlarini bi turlu ogrenemedim karistiriyorum

1 ay önce

nasibim948
  1. tekil şahıs, 2. tekil şahıs ve çoğul şahıslarda eat; 3. Tekil şahıslarda ise eats kullanılır.
1 ay önce

berjantotr

haram haram

8 ay önce

walat299949

Gsgsgaga

7 ay önce

iitenbilen

İ

4 ay önce

cahidegul

Kendin için eat kullaniliyor onlar ve sizde eats kullaniliyor. Sen derkende eatmi kullanıliyor?

4 ay önce

esincelik
esincelik

Sadece 3. Tekiller"s" alir fiilin sonuna diger kişiler eat tir.

1 ay önce

mine063301

Ben yemem kardeş

4 ay önce

Ferhat349330

Bu programı yapanlar sadece domuz eti, bira ve şarapla besleniyorlar galiba

1 ay önce

CassieCage76

Porkchop dedim yanlış mı?

2 yıl önce

rukiye63428

Eat yoki tae tersi bozuk bir uygulama

6 ay önce

iitenbilen

Biz müslümanız domuz eti yemeyiz nasıl yazılıyor?

4 ay önce

mine063301

I never eat pork because I am Muslim elhamdülillah :)

4 ay önce

netuhafgun

Allah Aşkına bu nasıl iğrenç bir soru. Domuz eti yerine başka birşey kullanın. Domuzla ilgili birşey öğrenmesekte olur.

2 ay önce

esincelik
esincelik

Oraya giderseniz bir gun pork bilmezseniz sonuc ne olur ögrenilmesi gerek, yememe sansina sahip olabilmek için

1 ay önce

mevlut.akan

Bu pis hayvani koymasaniz olmuyormu? Isiniz gucunuz ilimunati

2 ay önce

qapeach

ya ben buna pig meat dedim :(

4 yıl önce

ahocagil

You eat the pork and bread yazdim yanlis dedi. Yanlis nerde?

4 yıl önce

tugbakurt

The koyarsan yanlış olur

4 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

tabikide the'de

4 yıl önce

elif0227

( S ) takısı hangi şartlarda konur

3 yıl önce

MFSarialio

Ucuncu sahislardan bahsederken

3 yıl önce

meleksnl

Pork meat dedim bu da doğru degil mi

3 yıl önce

walat299949

Vnnn

7 ay önce

.arzu.

You eats pork and bread dedim neden yanlış

3 yıl önce

nhlky

-s takisi.

3 yıl önce

.arzu.

you , she olarak baz aldığım için "s" ekledim. sonra kuralı hatırladım. you da "s" gelmez :)

3 yıl önce

Bilge_baskan

çok kötü bir cümle

3 yıl önce

Mert_Efe_TR

ya domuz etinin biftek pirzola gibi bölgesel adını bilmiyordum pig meat yazdım yanlış kabul etti

2 yıl önce

Mert_Efe_TR

ya domuz etinin biftek pirzola gibi bölgesel adını bilmiyordum pig meat yazdım yanlış kabul etti

2 yıl önce

Emsa57733

ben pig meat dedim kabul etmedi neden

1 yıl önce

Gulsum736875

Neden sadece "domuz eti"!? Baska bir sey olamaz mi sadece et mesela. Bazilariniz bunu dogal karsilaya bilirsiniz ancak bu bizim dinimize karsi. Bazilari bunun kafada iyi kalmasini sagladigini falan söylüyor ama bence o kadarda dogru degil! Umarim yanlis anlamamissinizdir :)

7 ay önce

baransekin

Yurdışına çıkınca "domuz eti istemiyorum" ya da "bunun içinde domuz eti var mı?" diye sorabilmek için pork kelimesini bilmen gerekiyor. Öğretmesim mi adamlar?

3 ay önce

CilginCocuk333

Adam haklı beyler :)

3 ay önce

defnelestrange

YORUMLARDA BUNU GÖRECEĞİMİ BİLİYORDUM WEFJIOFJOFMWPFWMOPFJWFMEWKVWMNGMQŞ

6 ay önce

defnelestrange

WDLŞEWFKFŞKEFKEWFKEWFKEFKEFKEWWMKLFMÖQEWİŞDÖQWİŞFMÖWQELİFMEWL.FMEWLŞFMÖE2L

6 ay önce

UmutUyar_

:D?

6 ay önce

resul415923

Bence cok dogru bir konuya degindin tamamen bilinc altimiza yerlestirip bize dogal bir seymis gibi kubullendirmek istiyorlar

5 ay önce

titandemon

You are eat pork and bread yazdim yanlis dedi are niye olmuyo

4 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Are koyarsan yanlış olur

4 yıl önce

MahmutYazc

Genis zaman (yerim) da are kullanilmaz

3 yıl önce

MFSarialio

Tamamiyle yanlis bir kullanim . Are tannimlamak icin kullanilir

3 yıl önce

elifnurcan

Allah aşkına İngilizceye başlarken herşeyden once domuz etinin ne oldugunu mu öğrenmek zorundayiz? Baska kelimemi yok? Her seferinde midem bulandı bu kelimeden...

4 yıl önce

DeviLSquire

ye demiyor cümle içinde kullan diyor :)

4 yıl önce

wagnerz96

Sırf dinin yasaklıyor diye nefret etmen çok tuhaf

3 yıl önce

nacialican

İyi işte bizim için iyi olmayan şeyleri bilelim ki yanlış bir şey yapmayalım.

3 yıl önce

hasan514492

niye kardes domuzu seytan mı yarattı ki?

5 ay önce

fedget
fedget

Bu cümle islami usüllere uygun değil, çıkarın buradan.

3 yıl önce

burcuzengin1

biz çoğumuz türküz ve müslümanız böyle şeyleri bize dedirtmeleri hiç hoş değil

2 yıl önce

cahidegul

Katılıyorum ama müslüman olduğumuz için hoş gelmiyor. Ama öğrenmekte gerekiyor.

4 ay önce

resuleymen

Are koyarsan yiyorum olur

4 yıl önce