1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Általánosságban, a személyze…

"Általánosságban, a személyzet kétnyelvű."

Fordítás:In general, the staff is bilingual.

February 11, 2014

4 hozzászólás


SignorinaDorina

Generally? esetleg elfogadható lesz?


brutus01

Az amerikai angolban a gyűjtőnevek (ami feltételez több személyt) után mindig egyes számnak megfelelő igealakot használnak, a brit angol általában többesszámnak megfelelő igealakot. A nyelv szabályainak megfelelően (csak brit angolban) aszerint kell különbséget tenni, hogy a gyűjtőnevet egységként értelmezhetem-e, ilyenkor egyes számnak megfelelő az igealak, vagy fontosak az összességet alkotó személyek, ilyenkor többesnek megfelelő az alak. Az biztos, hogy nem olyan könnyű eldönteni, de az amerikaiak egyes igealakot használnak.


aptg.gabi

the staff-személyzet (magyarban ez tbsz-t is jelent) nem lehet the staff "are" és nem "is"?


BiddyB

Én is tsz.ot használtam, azt hittem jó lesz a 'the staff are bilinguals'...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.