"The boy eats an apple and I eat bread."

Çeviri:Oğlan bir elma yer ve ben ekmek yerim.

4 yıl önce

20 Yorum


Karabanka

Arkadaşlar cümle gayet net duyuluyor bu kadar olması bile müthiş.Ne de olsa ses robot fazla bir şey beklemeyin.

4 yıl önce

mehmet_t

Burada a boy şeklinde duyuluyor ama cevap the boy şeklinde gözüküyor. Burada bir yanlışlık yok mu? Çünkü duyulan ifade a boy şeklinde.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çok net olmasa da anlaşılıyor; maalesef bu konuda yapılabilecek bir şey yok şu anda

4 yıl önce

leventemre07

The boy 3. Tekil sahis mi ki eat fiiline 's' takisi geliyor tam anlamadim aciklarsaniz sevinirim ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

the boy tabii ki 3. tekil şahıs :) ben sen biz siz onlar dışındaki her özne 3. tekil şahısstır

4 yıl önce

senanur27

İlla öyle olması gerekmiyor geniş zamanda özne tekil ise fiile s takısı gelir mesela özde ali ahmer ayşe fatma da olabilir :)

4 yıl önce

muratolcer

the boy eats an apple and I eat a bread, bu neden doğru kabul edilmiyor anlamadım...

4 yıl önce

SenaYldz2

çünkü ekmek 1 ekmek olarak söylenmez.

4 yıl önce

gurneyy

Elmayı yer i kabul etmedi elma yer olacakmış!!

4 yıl önce

OkanDemirci

doğru elmayı yer olması için the eki gelmesi gerekiyo

4 yıl önce

melis_05

Oglan bir elma yer ve ben bir ekmek yerim yazdim yanlis diyo itiraz ediyorum bee

4 yıl önce

tan.baran

The kelimesi duyuluyor, fakat hizli okudugu icin and I eat bread kismi diet bread gibi anlasiliyor

4 yıl önce

elfalgz

anlaşılmıyorr

4 yıl önce

UmutcanMur

erkek çocuğu dedim yanlış dedi

4 yıl önce

TUSEL

orada oğlan demen gerekir

4 yıl önce

altayhan

Oğlan elma yedi ve ben de ekmek yedim. yazdım kabul etmedi :(

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

geçmiş zaman kullanmışsınız; eat fiilinin geçmiş zaman hali "ate"

4 yıl önce

chakmalife

O oglan diye yazdim neden kabul etmedi acaba

4 yıl önce

aleyy1w

Bencede busraosman hakli

3 yıl önce

GulenayUra

Oğlan elma yiyor ve ben ekmek yerimi kabul etmedi. Yer olacakmış ?

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.