1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boy eats an apple and I …

"The boy eats an apple and I eat bread."

Çeviri:Oğlan bir elma yer ve ben ekmek yerim.

February 11, 2014

20 Yorum


Karabanka

Arkadaşlar cümle gayet net duyuluyor bu kadar olması bile müthiş.Ne de olsa ses robot fazla bir şey beklemeyin.


mehmet_t

Burada a boy şeklinde duyuluyor ama cevap the boy şeklinde gözüküyor. Burada bir yanlışlık yok mu? Çünkü duyulan ifade a boy şeklinde.


Selcen_Ozturk

çok net olmasa da anlaşılıyor; maalesef bu konuda yapılabilecek bir şey yok şu anda


leventemre07

The boy 3. Tekil sahis mi ki eat fiiline 's' takisi geliyor tam anlamadim aciklarsaniz sevinirim ?


Selcen_Ozturk

the boy tabii ki 3. tekil şahıs :) ben sen biz siz onlar dışındaki her özne 3. tekil şahısstır


senanur27

İlla öyle olması gerekmiyor geniş zamanda özne tekil ise fiile s takısı gelir mesela özde ali ahmer ayşe fatma da olabilir :)


muratolcer

the boy eats an apple and I eat a bread, bu neden doğru kabul edilmiyor anlamadım...


SenaYldz2

çünkü ekmek 1 ekmek olarak söylenmez.


gurneyy

Elmayı yer i kabul etmedi elma yer olacakmış!!


OkanDemirci

doğru elmayı yer olması için the eki gelmesi gerekiyo


melis_05

Oglan bir elma yer ve ben bir ekmek yerim yazdim yanlis diyo itiraz ediyorum bee


tan.baran

The kelimesi duyuluyor, fakat hizli okudugu icin and I eat bread kismi diet bread gibi anlasiliyor


elfalgz

anlaşılmıyorr


UmutcanMur

erkek çocuğu dedim yanlış dedi


TUSEL

orada oğlan demen gerekir


altayhan

Oğlan elma yedi ve ben de ekmek yedim. yazdım kabul etmedi :(


Selcen_Ozturk

geçmiş zaman kullanmışsınız; eat fiilinin geçmiş zaman hali "ate"


chakmalife

O oglan diye yazdim neden kabul etmedi acaba


aleyy1w

Bencede busraosman hakli


GulenayUra

Oğlan elma yiyor ve ben ekmek yerimi kabul etmedi. Yer olacakmış ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.