1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boy eats an apple and I …

"The boy eats an apple and I eat bread."

Çeviri:Oğlan bir elma yer ve ben ekmek yerim.

February 11, 2014

20 Yorum


Karabanka

Arkadaşlar cümle gayet net duyuluyor bu kadar olması bile müthiş.Ne de olsa ses robot fazla bir şey beklemeyin.

April 11, 2014

mehmet_t

Burada a boy şeklinde duyuluyor ama cevap the boy şeklinde gözüküyor. Burada bir yanlışlık yok mu? Çünkü duyulan ifade a boy şeklinde.

February 11, 2014

Selcen_Ozturk

çok net olmasa da anlaşılıyor; maalesef bu konuda yapılabilecek bir şey yok şu anda

December 17, 2014

leventemre07

The boy 3. Tekil sahis mi ki eat fiiline 's' takisi geliyor tam anlamadim aciklarsaniz sevinirim ?

August 30, 2014

Selcen_Ozturk

the boy tabii ki 3. tekil şahıs :) ben sen biz siz onlar dışındaki her özne 3. tekil şahısstır

December 17, 2014

senanur27

İlla öyle olması gerekmiyor geniş zamanda özne tekil ise fiile s takısı gelir mesela özde ali ahmer ayşe fatma da olabilir :)

November 25, 2014

muratolcer

the boy eats an apple and I eat a bread, bu neden doğru kabul edilmiyor anlamadım...

June 5, 2014

SenaYldz2

çünkü ekmek 1 ekmek olarak söylenmez.

June 26, 2014

gurneyy

Elmayı yer i kabul etmedi elma yer olacakmış!!

September 20, 2014

OkanDemirci

doğru elmayı yer olması için the eki gelmesi gerekiyo

November 12, 2014

melis_05

Oglan bir elma yer ve ben bir ekmek yerim yazdim yanlis diyo itiraz ediyorum bee

November 24, 2014

tan.baran

The kelimesi duyuluyor, fakat hizli okudugu icin and I eat bread kismi diet bread gibi anlasiliyor

March 9, 2014

elfalgz

anlaşılmıyorr

March 31, 2014

UmutcanMur

erkek çocuğu dedim yanlış dedi

April 20, 2014

TUSEL

orada oğlan demen gerekir

November 24, 2014

altayhan

Oğlan elma yedi ve ben de ekmek yedim. yazdım kabul etmedi :(

June 28, 2014

Selcen_Ozturk

geçmiş zaman kullanmışsınız; eat fiilinin geçmiş zaman hali "ate"

December 17, 2014

chakmalife

O oglan diye yazdim neden kabul etmedi acaba

August 4, 2014

aleyy1w

Bencede busraosman hakli

December 20, 2014

GulenayUra

Oğlan elma yiyor ve ben ekmek yerimi kabul etmedi. Yer olacakmış ?

December 22, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.