1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You will have created the me…

"You will have created the menu."

Çeviri:Siz menüyü oluşturmuş olacaksınız.

February 11, 2014

10 Yorum


smynl

"Menüyü yaratmış olacaksın" kabul edilmeli bence

March 17, 2017

ozlemnrbrn06

Bundan bir öncekinde created ı yaratmış diye çevirdi şimdi başka bir şey diyor. Saçma.

June 20, 2017

cnytglmn

Sanırım Duolingo da yaratma konusunda takıntılı. Bence de yaratmış olacaksın kabul edilmeli.

September 5, 2017

lalelalelale

sen menüyü yaratmıs olacaksın yazdım.kabul edılmedı ama dogru bir cevaptır.kesinlikle.

August 20, 2017

Ugur_Korkmaz

Web sayfası üzerinden yapılan çalışmalarda sanırım cümlenin normal okunuş şeklinde "will" kelimesi söylenmiyor. Yavaş söylemde ise hata olmadığını fark ettim. Yanılıyor muyum?

November 14, 2017

farukcagsak

"sen menüyü yaratmış olacaksın." bu niçin kabul edilmiyor?

June 12, 2018

MuratYnn

"Sen menüyü yaratmış olacaksın" yazdım kabul etmesi :P

August 19, 2018

ozkanoron

yaratmak allaha mahsustur diye mi kabul etmiyor anlamadım "sen menüyü yaratmış olacaksın" neden kabul edilmedi ??

August 30, 2018

fatma218521

Bizde buna düzenlemek denir olanları düzenlemek yaratmak değildir

April 11, 2019

sipan776380

Menü oluşturulur arkadaş. İsterseniz oluşturmak anlamını da kullanabilirsiniz bu fiilin. Yoksa tabi ki insan da kendi çapında bir şeyler yaratır. Yaratmaz diye bir şey yok

July 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.