1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Remélem, hogy visszatér holn…

"Remélem, hogy visszatér holnap."

Fordítás:I hope that he returns tomorrow.

February 11, 2014

17 hozzászólás


Felfoldy

I hope that it returns tomorrow. (hmm? Szerintetek?) Bár nem mertem leírni, de a magyar mondat magázva "te-rád" (magára) is utalhat (szóval, You)!


miskei

én le mertem írni, el is lopott egy szívet, de jelentettem


Zsu27

I hope she will return tomorrow. Ezt írtam, miért nem jó?


SaroltaKig

A will jövő idő. Ez akkor lenne jó, hogy azt mondjuk, hogy Remélem, hogy vissza fog térni holnap. :)


meltsy89

jelennél mit keres a will? Én értem, de aki teljesen kezdő, annak nem érthető...


glevai

Vajon az I hope he returns tomorrow is jó?


szekeres.b

Elvileg jó, csak hiányzik belőle az, hogy "hogy" . ;-)


patakiadri

Én is így írtam, mert úgy vettem észre, hogy a "that"-et kevesebbszer írják az angol mondatokban.


TurcziBarn

I hope he comes back tomorrow... ezt is elfogadta


Devourer.

elfogadta forditásnak, hogy i hope you return tomorrow, pedig kurvára nem ugyan az. mert nem azt mondja h remélem, hogy visszatérsz/visszatértek holnap


ironcameleon

Meg azt is jelenti, hogy "Remélem, hogy (ön) visszatér holnap."


EndreNagy0

a magyar mondat azt kéri, hogy " ő visszatér"


puszedli79

A hope után nem to return következik? Igei szerkezet verb+to?


ironcameleon

I hope to return. - Remélem, visszatérek/visszatérhetek.


Rozlia968561

"I hope that returns tomorrow" miért nem jó?


eminens2

Talán azért, mert a mondatodból hiányzik, hogy ki tér vissza holnap. (Ellentétben a magyarral az angol nem "ragozó" nyelv, ezért tesszük ki mindig a személyragot: I hope=remélem, he/she returns=visszatér) 2018.12.01.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.