"Because he drinks."

Fordítás:Mert iszik.

4 éve

14 hozzászólás


Istvan50

Because he drinks - úgy fordítottam, hogy "mivel ő iszik" - nem fogadta el, csak úgy, hogy "mert", pedig a because jelentése: mert/mivel.

4 éve

radnaitomi

Jó az úgy is pedig! Jelentsd!

4 éve

Istvan50

Megtörtént. :)

4 éve

szonja80947

Én úgy tanultam hogy a because az a mert :/

2 éve

Szabcsi04

Én is.

2 éve

emokehojdu

Amiért iszik- ez miért nem jó?

3 éve

el_gatto

Az amiért inkább wherefore vagy wherat.

3 éve

dorcikamorcika3

Esküszöm hogy because you drink-et mond!

3 éve

Attilingo7

Teljesen igazad van, én is elsőre ezt hallottam

3 éve

Zaza19112
Zaza19112

A mikrofon nem hallja a HE szót

2 éve

MolnrHunor

A kis alkesz

2 éve

EsztiCoryB

Azt irtam be hogy #Mert iszik . Es nem fogadta el azt irta h nem jo

2 éve

ZsfiaKuzsm

Azt mondja,h because you drinks...A nagyokos....

2 éve

kaizermate

Azt úgy is csak a faterod hallja....Ez faterodnak szólt

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.