Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Atlar bizim değil."

Çeviri:The horses are not ours.

4 yıl önce

41 Yorum


Bsk_tkn__

Bence dualingo on numara program hic ingilizce bilgim olmamasina ragmen gayet iyi ogrettigini dusunuyorum.ufak tefek hatalara takilmamak lazim!Selcen hanim da cok yardimci oluyor bence..tesekkurler

3 yıl önce

beeyzaaaaaaaaa

neden the ya ihtiyacımız var

4 yıl önce

Mehmet.Alsancak

Soyle düşün "the" yi kullanmasaydi dunya üzerindeki tum atlar dan bahsetmiş olurdu o yuzden "the"yi kullanma gereği görüyor.yani "the"yi kullanmasinin nedeni belli olan atlar dan bahsetmiş olmasından kaynaklanıyor

4 yıl önce

mtosun

The bahsi gecen atlari isaret ediyor taman peki are neden var

1 yıl önce

MustafaDevrim

Çoğullarda "are" tekillerde "is" kullanılır.

1 yıl önce

SerhatAlii

Yeterince açıklayıcı teşekkür ederim kardeşim

4 ay önce

murat.kahraman

"horses are not ours" neden olmuyor

4 yıl önce

BARIS_KARAMAN

"the horses" her at değil, belirli, bilinen atlar

2 yıl önce

ihsankoray

Soruda 2 tane doğru var 1. Ve 2. Şık doğru cevap ikisinide isaretlemeniz lazım. Zaten soruda bütün doğruları işaretleyin diyor

4 yıl önce

mustafa.ms

ya our-ours bunlari neye gore getiriyoruz yardimci olabilir misiniz

4 yıl önce

JokerBilgehan

"Our" ifadesi sahiplik sıfatıdır ve tek başlarına kullanılmaz kendisinden sonra nesne alır Ours ise tek başına kullanılabilir Our horse ile ours aynı şeydir My book ile mine aynı şekilde...

4 yıl önce

HanifeRent

Ours bizimki demek değil mi nasil ikisi ayni şey olur

1 ay önce

eda18463

We have not horses neden olmuyor?

1 yıl önce

__kubra__

Bizim atlarımız yok diyorsun çünkü

1 hafta önce

mcpolat

The horses not ours olmazmi

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

hayır olmaz, bahsi geçen atları belirtmek için "are" eklemelisin.

3 yıl önce

GlKILI

Neden 'not our horses' kabul edilmiyor onceki derslerde boyle ifadeler vardi

3 yıl önce

Elif.33

çünkü benim degil diyor

3 yıl önce

ErcanBalta

Ben is not dedim kabul etmedi ?

3 yıl önce

ilaydabekgoz

Our ve ours arasındaki fark nedir?

3 yıl önce

MetinAydinn

Our = Bizim

Ours = Bizim ki

"Our" ifadesi sahiplik sıfatıdır. Tek başlarına kullanılamaz. Kendisinden sonra nesne alır. Örneğin; "Our horse". "Ours" ifadesi tek başına kullanılabilir. Kendisinden sonra nesne gelmez. Örneğin;

"The horses are not ours"

"Atlar bizim değil"

Kendisinden sonra hiç birşey gelmemiş ve tek başına kullanılmış.

3 hafta önce

nightkiss

Selcen abla "are "nerelerde kullanılıyo yardımcı olursan sevinirim :))

3 yıl önce

farukbey06

Are nerden cikti ya pofff

3 yıl önce

MetinAydinn

Bu cümlede "horses" yani "Atlar" çoğul olduğu için "are" kullanmalıyız.

3 hafta önce

vedat292821

The Horses are not ours

3 yıl önce

FurkanMarley

yardımlarınız için teşekkürler :)

3 yıl önce

adan296183

the horses not ours........ bu sosyal İngilizcede kullanılamaz mı yani?

2 yıl önce

mfn53

we are not horses neden kabul etmedi aynı sey değilmiii

2 yıl önce

Remzizmen

NE SACMA DİYOZ ALGILAMIYO

2 yıl önce

sskimya

is not ours neden olmuyor ?

2 yıl önce

caykolik_p

Benim değil derken I haven't kullanilirken neden bizim degil derken ours kullanilir?

1 yıl önce

MetinAydinn

"I haven't" "Ben sahip değilim" gibi birşey demek yani sahip olmadığını belirtiyor. Ama bu cümlenin sonunda "not ours" demiş sahiplik belirtmemiş. Cümlede "Atlar bizim değil" burda sadece onların olmadığını belirtmiş. Yani atlara sahip olmadıklarını belirtmemiş.

3 hafta önce

husnadolu

our neden olmuyor?

1 yıl önce

BerfinAlaraTokta

horses,not ours değilmi cevap?

1 yıl önce

MUHAMMET315723

The hourse do not are ours böyle yanlış mi olur

1 yıl önce

00inci

the horses are not belong to us olmaz mı

1 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Nedense bir türlü olmuyorrr

1 yıl önce

MuhammetEm739305

ya neden hep birinci seçeneği yapmamız gerekiyor fiğer bir seçeneği neden onaylamıyor bu program hala anlamış değilim doğrusu

11 ay önce

EcrinNur8

7 günlük serimiz kayboldu nerde hata yapmış olabiliriz?

8 ay önce

Gldanebra

Are niye geldi simdi oraya .

7 ay önce

Muhlis322671

The are is gibi kelimeler yüzünden ingilizceden nefret ediyorum

2 ay önce