1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Atlar bizim değil."

"Atlar bizim değil."

Çeviri:The horses are not ours.

February 11, 2014

33 Yorum


Bsk_tkn__

Bence dualingo on numara program hic ingilizce bilgim olmamasina ragmen gayet iyi ogrettigini dusunuyorum.ufak tefek hatalara takilmamak lazim!Selcen hanim da cok yardimci oluyor bence..tesekkurler


orhan389037

Bence de guzel ama keske kafamizdaki sorulara direk cevap verecek bir ara sistem gelistiriverse


FatmaEsraS2

Aynen ben bu uygulamaya bayılıyorum çok güzel bir uygulama


Meryem79625

The koymayi unutmusum yaw the nerelere gelir ki


yusra623633

Bendede aynisi oldi


josef122115

ya biri bu (the) tam ne ise yaradigini soylesin


PelinSu256798

Bende unuttum aklima geldi aslında ama kelimenin altında yazmıyordu eklemedim


Beyza317648

Sana kesinlikle katılıyorum benim de ingilizcem iyi değil ama duolingo sayesinde ilerliyorum. İlerlemeye de devam edeceğim inşallah :)


mustafa.ms

ya our-ours bunlari neye gore getiriyoruz yardimci olabilir misiniz


JokerBilgehan

"Our" ifadesi sahiplik sıfatıdır ve tek başlarına kullanılmaz kendisinden sonra nesne alır Ours ise tek başına kullanılabilir Our horse ile ours aynı şeydir My book ile mine aynı şekilde...


[aktif olmayan kullanıcı]

    Ours bizimki demek değil mi nasil ikisi ayni şey olur


Ali140602

    For ex: Bu araba sizin değil bizim. - This car is not yours, It is ours Eğer yours yerine kullanırsan your car demen gerekir. Cümlenin başında zaten araba olduğu belli olduğu için tekrar söylemeye gerek yok. Yani nesne belli ise seninki, benimki, bizimki kullanılma daha mantıklı oluyor. - Bu ayakkabılar kimin ? / Whose shoes are these - These are mine veya these are my shoes. / Bunlar benimki veya bunlar benim ayakkabılarım.


melek695783

    our bizim demek ours bizimki demek


SerpilYilm5

    Genelde ours cümlenin sonunda olursa bizim ki ,yine cümlenin sonunda yours olursa senin ki olur.


beeyzaaaaaaaaa

    neden the ya ihtiyacımız var


Mehmet.Alsancak

    Soyle düşün "the" yi kullanmasaydi dunya üzerindeki tum atlar dan bahsetmiş olurdu o yuzden "the"yi kullanma gereği görüyor.yani "the"yi kullanmasinin nedeni belli olan atlar dan bahsetmiş olmasından kaynaklanıyor


mtosun

    The bahsi gecen atlari isaret ediyor taman peki are neden var


mustafadevrimc

    Çoğullarda "are" tekillerde "is" kullanılır.


afhelios

    Hah, bende bunu arıyordum! Teşekkürlerr!


Onurbay10

    Aranan kan bulundu. Aradığım cevap


SedatPolat4

    Atlar çoğul olduğu için ve cümle durum belirtiği için geniş zamanda are kullanılır


serhatalii

    Yeterince açıklayıcı teşekkür ederim kardeşim


eyda691143

    The'yi belirgenliştirmek için kullanıyoruz.


murat.kahraman

    "horses are not ours" neden olmuyor


BARIS_KARAMAN

    "the horses" her at değil, belirli, bilinen atlar


jenefer118900

    the horses are not our...cevabı neden doğru değil...neden ours olması gerekiyor


ihsankoray

    Soruda 2 tane doğru var 1. Ve 2. Şık doğru cevap ikisinide isaretlemeniz lazım. Zaten soruda bütün doğruları işaretleyin diyor


eda18463

    We have not horses neden olmuyor?


__kubra__

    Bizim atlarımız yok diyorsun çünkü


efkattepe

    The koymadım diye 1 hak aldı. Uyarı verse.


EylulBastu

    Aynen harika bir uygulama


Demet23708

    Are yerine is olması gerekmezmi

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.