Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Atlar bizim değil."

Çeviri:The horses are not ours.

4 yıl önce

66 Yorum


Bsk_tkn__

Bence dualingo on numara program hic ingilizce bilgim olmamasina ragmen gayet iyi ogrettigini dusunuyorum.ufak tefek hatalara takilmamak lazim!Selcen hanim da cok yardimci oluyor bence..tesekkurler

4 yıl önce

beeyzaaaaaaaaa

neden the ya ihtiyacımız var

4 yıl önce

Mehmet.Alsancak

Soyle düşün "the" yi kullanmasaydi dunya üzerindeki tum atlar dan bahsetmiş olurdu o yuzden "the"yi kullanma gereği görüyor.yani "the"yi kullanmasinin nedeni belli olan atlar dan bahsetmiş olmasından kaynaklanıyor

4 yıl önce

SerhatAlii

Yeterince açıklayıcı teşekkür ederim kardeşim

5 ay önce

mtosun

The bahsi gecen atlari isaret ediyor taman peki are neden var

1 yıl önce

MustafaDevrim

Çoğullarda "are" tekillerde "is" kullanılır.

1 yıl önce

mustafa.ms

ya our-ours bunlari neye gore getiriyoruz yardimci olabilir misiniz

4 yıl önce

JokerBilgehan

"Our" ifadesi sahiplik sıfatıdır ve tek başlarına kullanılmaz kendisinden sonra nesne alır Ours ise tek başına kullanılabilir Our horse ile ours aynı şeydir My book ile mine aynı şekilde...

4 yıl önce

HanifeRent

Ours bizimki demek değil mi nasil ikisi ayni şey olur

2 ay önce

ihsankoray

Soruda 2 tane doğru var 1. Ve 2. Şık doğru cevap ikisinide isaretlemeniz lazım. Zaten soruda bütün doğruları işaretleyin diyor

4 yıl önce

murat.kahraman

"horses are not ours" neden olmuyor

4 yıl önce

BARIS_KARAMAN

"the horses" her at değil, belirli, bilinen atlar

2 yıl önce

eda18463

We have not horses neden olmuyor?

2 yıl önce

__kubra__

Bizim atlarımız yok diyorsun çünkü

1 ay önce

mcpolat

The horses not ours olmazmi

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

hayır olmaz, bahsi geçen atları belirtmek için "are" eklemelisin.

3 yıl önce

GlKILI

Neden 'not our horses' kabul edilmiyor onceki derslerde boyle ifadeler vardi

3 yıl önce

Elif.33

çünkü benim degil diyor

3 yıl önce

ErcanBalta

Ben is not dedim kabul etmedi ?

3 yıl önce

Elif.33

eksik kelimelerin var anla bunuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

3 yıl önce

ilaydabekgoz

Our ve ours arasındaki fark nedir?

3 yıl önce

MetinAydinn

Our = Bizim

Ours = Bizim ki

"Our" ifadesi sahiplik sıfatıdır. Tek başlarına kullanılamaz. Kendisinden sonra nesne alır. Örneğin; "Our horse". "Ours" ifadesi tek başına kullanılabilir. Kendisinden sonra nesne gelmez. Örneğin;

"The horses are not ours"

"Atlar bizim değil"

Kendisinden sonra hiç birşey gelmemiş ve tek başına kullanılmış.

1 ay önce

Elif.33

bence internete bak doguştan internet bizi boşu boşuna konuşturma

3 yıl önce

Elmiras7

Sen neden her şeye mualefet oluyorsun ayıptır sorması? İnsanlar buraya öğrenmek için geldi.

3 yıl önce

ilaydabekgoz

Sende biraz Türkçe şeyler oku. İnternetten de bakabilirsin, boşu boşuna uğraştırma.

3 yıl önce

nightkiss

Selcen abla "are "nerelerde kullanılıyo yardımcı olursan sevinirim :))

3 yıl önce

farukbey06

Are nerden cikti ya pofff

3 yıl önce

MetinAydinn

Bu cümlede "horses" yani "Atlar" çoğul olduğu için "are" kullanmalıyız.

1 ay önce

vedat292821

The Horses are not ours

3 yıl önce

FurkanMarley

yardımlarınız için teşekkürler :)

3 yıl önce

adan296183

the horses not ours........ bu sosyal İngilizcede kullanılamaz mı yani?

2 yıl önce

mfn53

we are not horses neden kabul etmedi aynı sey değilmiii

2 yıl önce

Remzizmen

NE SACMA DİYOZ ALGILAMIYO

2 yıl önce

sskimya

is not ours neden olmuyor ?

2 yıl önce

caykolik_p

Benim değil derken I haven't kullanilirken neden bizim degil derken ours kullanilir?

2 yıl önce

MetinAydinn

"I haven't" "Ben sahip değilim" gibi birşey demek yani sahip olmadığını belirtiyor. Ama bu cümlenin sonunda "not ours" demiş sahiplik belirtmemiş. Cümlede "Atlar bizim değil" burda sadece onların olmadığını belirtmiş. Yani atlara sahip olmadıklarını belirtmemiş.

1 ay önce

husnadolu

our neden olmuyor?

1 yıl önce

BerfinAlaraTokta

horses,not ours değilmi cevap?

1 yıl önce

MUHAMMET315723

The hourse do not are ours böyle yanlış mi olur

1 yıl önce

00inci

the horses are not belong to us olmaz mı

1 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Nedense bir türlü olmuyorrr

1 yıl önce

MuhammetEm739305

ya neden hep birinci seçeneği yapmamız gerekiyor fiğer bir seçeneği neden onaylamıyor bu program hala anlamış değilim doğrusu

1 yıl önce

EcrinNur8

7 günlük serimiz kayboldu nerde hata yapmış olabiliriz?

10 ay önce

Gldanebra

Are niye geldi simdi oraya .

8 ay önce

Muhlis322671

The are is gibi kelimeler yüzünden ingilizceden nefret ediyorum

3 ay önce

AHMEDBAKAR3

Ours diyom mine diyo mine diyom ours diyo bune aq

2 hafta önce

melike169246

S eki ne anlama geliyo

1 hafta önce

theXeronit

Şu s leri nasıl kullanacağım anlatabilir misiniz internetten baktım ama anlamadım

16 saat önce

ZeynepYldr6

We are not horses neden olmadı :(

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü o "biz at değiliz" :D

3 yıl önce

Ilyas12b

ben

we are not have horses

yazdım kabul etmedi neden?

3 yıl önce

DDDSSS4

our or ours ? which?

1 yıl önce

KerimcanAk

Birşey sormam gerekiyor 'the horses have not ours' neden kabul etmedi bilgilendirirseniz sevinirim yani haven't kabul etmez diye yazmadım bile...

3 yıl önce

Elmiras7

Have var anlamında havent yok anlamı katıyor sanırım, anladığım bu

3 yıl önce

Elif.33

bence çok kolay

3 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Amk piç oç

1 yıl önce

Xalit

"the horses not ours" olsa olmaz mi? hi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz sizinkinde fiil/yüklem yok!

4 yıl önce

HavvaNurBL

Neden our değil de ours dedik Selcen hanim

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

our'dan sonra bir nesne gelmesi gerekir, ours nesnenin yerini tutar

3 yıl önce

Elif.33

2 cinin güzeli

3 yıl önce

GenghisKhan.1

Bu soruda sıkıntı var doğru yanıtı isaretliyorum ve yanlış diyor halbuki bu sayfadaki yanıtı yukarıdaki cevap...

4 yıl önce

Joseph0107

Bazen hata veriyor. Bu program %100 doğru çalışmıyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

programda ufak tefek hatalar olabilir, ama bunları rapor edebilirsiniz. çoğunlukla hata olduğunu sandığınız şeyler hata değil. muhtemelen cengizhanın sorunu bütün doğru cevapları işaretlemek yerine bir doğru cevabı işaretlemiş olması.

4 yıl önce

minashtdyb

Ne ufak tefegi yuru git duolingo bize bakmii

4 yıl önce

cmylmzglu

Are yazmadım gumletti duolingo bu kadar gramere takılmayın!!!!

4 yıl önce